Det är en amstaff, 10,5V nu Himla söt när hon soverVad är det där!? Typ det sötaste jag sett!
Klocka för relevans.
Gammal bild på dagens klocka och bonus på Bella!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en amstaff, 10,5V nu Himla söt när hon soverVad är det där!? Typ det sötaste jag sett!
Klocka för relevans.
Hehe, samma här. Vår är fem månader och det är full fart precis hela tiden.Det är en amstaff, 10,5V nu Himla söt när hon sover
Gammal bild på dagens klocka och bonus på Bella!
Sorry, ledsen att jag drog igång trenden... Snygg Triwa förresten, är sugen på att klicka hem en orange sån. Hur sitter den på armen?Nämen nu får ni sluta. Här lurkar man efter klockor och så får man hjärtvärmande bilder på hundvalpar istället! Vet hut!
Billig plastklocka (utan hund ) för topic!
Varför har du byxorna så långt ned?Grabben önskar sig en bror eller hund men som väl är tjatar han om hund varje dag nu
Helvete kom på att denna klocka är polerad så inte något annat kom med.Grabben önskar sig en bror eller hund men som väl är tjatar han om hund varje dag nu
Walla det e fett bror.Varför har du byxorna så långt ned?
Du är förlåtenSorry, ledsen att jag drog igång trenden... Snygg Triwa förresten, är sugen på att klicka hem en orange sån. Hur sitter den på armen?
Grabben önskar sig en bror eller hund men som väl är tjatar han om hund varje dag nu
Varför har du byxorna så långt ned?
Ska se om jag kan testa den i butik, finns nog i stan tror jag. Vill mest ha en för att det är en kul grej.Du är förlåten
Lite sådär skulle jag nog säga faktiskt. Lite blockig liksom och känns större än jag trodde utifrån måtten. Men 46mm l2l (med mitt lika plastiga skjutmått). Men det är ju också en lite plojig plastklocka så jag klagar ej! Men jag ångrar att jag inte köpte just en skojigare färg. Jag gillar grönt men den är liksom så väldigt nedtonat, mossgrön.
Ja det är ju en kul grej . Just det, de har ju faktiskt butiker också.Ska se om jag kan testa den i butik, finns nog i stan tror jag. Vill mest ha en för att det är en kul grej.
Jag tänker inte byta bort min!Konstigaste byteslördagen nånsin. Hundbyteslördag?
Dagens biltvättarkompis. En Commandotvätt så att säga
Kolla in Lorier. De har lite gilt varianter.På tal om detta, vad har vi mer där ute. 40mm:ish, mörk tavla och gilt? Har jag missat något?
Vad är det för ref på det gummit?Sitter i läsfåtöljen med Kingsley på armen, kaffe i handen, en hund i knäet och en filt över benen som en riktig pensionär. Sämre start på helgen kan man ha!
Yes sir! Är väl medveten om Lorier. Snygga som satan, men faller på två punkter för mig.Kolla in Lorier. De har lite gilt varianter.
I hear you. Men har du möjlighet så kolla in i verkligheten. Tavlorna är riktigt bra. Även om jag själv också föredrar applicerade. Plexit visade sig även det vara en hit.Yes sir! Är väl medveten om Lorier. Snygga som satan, men faller på två punkter för mig.
Ej applicerade index samt plexi.
Iof så är ju plexi coolt, men inte på den klockan
Är du i Avesta ?Snel hest!
https://www.borealiswatch.com/store...t-Offer-in-Market-for-Diver-Watches-p39772287Vad är det för ref på det gummit?
Svårare att få tag i än Rolex till listpris. Hur var det med det där rågummipriset egentligen?