Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jösses,är det dit resväskorna gårDags för årliga sorteringen av gummi och kanvaslådan. Kan man ha för mycket .
Jäklar vilken samling!Dags för årliga sorteringen av gummi och kanvaslådan. Kan man ha för mycket .
Det är han som drar upp råvarupriserna på gummit.Dags för årliga sorteringen av gummi och kanvaslådan. Kan man ha för mycket .
Jösses,är det dit resväskorna går
Jäklar vilken samling!
Det är han som drar upp råvarupriserna på gummit.
Korrekt, pisspaus!Är du i Avesta ?
Dags för årliga sorteringen av gummi och kanvaslådan. Kan man ha för mycket .
Det svarta fjärde från höger längst ner… hallå?Dags för årliga sorteringen av gummi och kanvaslådan. Kan man ha för mycket .
Nära mina hemtrakterKorrekt, pisspaus!
Precis landat i Leksand
Väldigt prydligt och fintDags för årliga sorteringen av gummi och kanvaslådan. Kan man ha för mycket .
Dags för årliga sorteringen av gummi och kanvaslådan. Kan man ha för mycket .
Trevligt!Dags för lite "Commando-grillning"
Jag gör detsamma! Även om det är min minst affordabla klocka och därmed kanske passar tråden dåligt:Tror minsann att jag skiter i vad som enligt många bör sitta på en dykare .
Kör på läder en stund .
Maine coon?Byter "Hund-Tema" med Knut Hallonstrut som säger hej
Trevlig kväll
Norrbagge skogis. Så bamsig som Maine CoonMaine coon?
Jag gör detsamma! Även om det är min minst affordabla klocka och därmed kanske passar tråden dåligt:
Haha, galet med det där glaset!❤ ... det är väl nu man skulle ha kattskrällena med på bild också men rovdjur är rovdjur, no fucks given