Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pricken över i:et eller hur det nu var, sköldpaddor har väl inga platta skal mig veterligen så det fick ändras el prontoHaha, galet med det där glaset!
Helt rätt! Jag tycker att det blev riktigt bra.Pricken över i:et eller hur det nu var, sköldpaddor har väl inga platta skal mig veterligen så det fick ändras el pronto
Härlig orange färg på den där!
❤ ... det är väl nu man skulle ha kattskrällena med på bild också men rovdjur är rovdjur, no fucks given
haha tack! Tanken var att göra några fler småändringar men upptäckte visst att det var garanti kvar, oopssatan vad bra den blev med glaset!
Blev ju kalas på den där länken! Känns ju som en klocka som passar på mktDags för lite "Commando-grillning"
NTH...Gissa klockan....?
Gissa klockan....?
Nope....Traska freediver?
Du har haft för många av dom...NTH...
Näcken?
Ingen pannkaka?Du har haft för många av dom...
Jo helt korrekt
Det svarta fjärde från höger längst ner… hallå?
Lite det jag misstänkteMörkblått tror jag... 22mm Zodiac?
Bara jag som är trög...?Ingen pannkaka?
Bara jag som är trög...?
Men varför är texten sned? Det skulle driva mig till vansinne! Cool i övrigt.
Hur snygg var inte den här?!
Var de tvungna att göra den för stor..
41mm..
Men varför är texten sned? Det skulle driva mig till vansinne! Cool i övrigt.
Lyckades till slut knåpa ihop en annons också under gårdagen.Har inte hängt med i svängarna här sista veckan och samtidigt fått nya idéer. En av dessa är att göra mig av med minst 50% av mikroklocksinnehavet.
Det innebär att följande två hänger löst:
The Microwatch med stort M (well used but in good condition). Varit OWG med denna och den har snittat makalösa 0,8 s/d över 25 dagar i min ägo. Sanslöst bra (för min OCD)!
Armida A6, uppdaterade versionen (tested but not scratched). Har i princip bara legat i lådan sedan den kom.
Heads up mao och en liten förtur till mikrotrådsfantaster innan jag ev. lägger upp annonser i helgen eller kommer på andra tankar.
Boooooo! Vi vill se!Lyckades till slut knåpa ihop en annons också under gårdagen.
Riktigt trevlig lördag idag med sommarkänsla. På armen har vi en Seiko 7a28 ”Speedmaster” från 1983 som kanske inte riktigt platsar i denna tråd. Lägger bild i en annan tråd istället
Boooooo! Vi vill se!
Jag önskar att jag såg sådär spänstig ut när jag simmar. Det där måste vara @Von! Dessutom befinner jag mig fortfarande i småländska skogarna.