• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Du får ju ge mig lite tuffare utmaningar ;)

(De är affordable för topic 🙄)
810130.jpg
@thewordfox KÖöÖp

Har under sommaren gått från 6 klockor till endast 1?!
Fortsätter min jakt på en 36-38mm affordable. Den som sitter kvar under tiden är old but gold:
20210906_140035.jpg
Vad för typ av klocka är du på jakt efter?
Tycker att @Cosmo Traska eller min Orion som jag har ute är klockrena GADA affordables.

Tycker att @Cosmo Traska eller min Orion som jag har ute är klockrena GADA affordables.

Känner ett stark behov av att hålla med ;)

Känner ett stark behov av att hålla med ;)
Riktigt fina faktiskt, inte sett Orion förut.
Ute efter något som gärna får ha svart, vit eller mörkblå tavla men tack för tipset! Annars uppfyller nog commutern det mesta som jag söker.
Har länge letat efter en sarb033 men det känns som jag kan få mer för de pengarna som efterfrågas varje gång jag fått ett erbjudande. Så jag har span på bl.a. lorier falcon, smiths everest, hamilton khaki field. Även börjat kolla lite på baby alpinist :)

Riktigt fina faktiskt, inte sett Orion förut.
Ute efter något som gärna får ha svart, vit eller mörkblå tavla men tack för tipset! Annars uppfyller nog commutern det mesta som jag söker.
Har länge letat efter en sarb033 men det känns som jag kan få mer för de pengarna som efterfrågas varje gång jag fått ett erbjudande. Så jag har span på bl.a. lorier falcon, smiths everest, hamilton khaki field. Även börjat kolla lite på baby alpinist :)
Jag kan varmt rekommendera både Lorier Falcon och Smiths Everest. Grymma klockor båda två!
20210906_180441.jpg

Verkligen min kopp te känns det som! Smiths vet inte ens gud när man kan köpa nästa gång(?) men Loriern går ju iaf att få tag i om man biter i det sura tull&moms-äpplet :happyhappy:
Haha, nä, Smiths är lite av en irriterande utmaning att få tag på. Gav upp idén om en sprillans ny och köpte min här på forumet istället 😅 Lorier var betydligt lättare, men som du säger, kanske lite dyrare. Oavsett vad du bestämmer dig för, blir du nöjd 🙂
20210906_180038.jpg

Tillbaka
Topp