Björn Boett
Guld
@thewordfox KÖöÖpDu får ju ge mig lite tuffare utmaningar
(De är affordable för topic )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@thewordfox KÖöÖpDu får ju ge mig lite tuffare utmaningar
De var fina!Maranez har pillat till en egen design. Den här måste väl sägas vara tillräckligt unik för att höra hemma här istället för i copage-tråden?
Det finns flera andra färgvarianter. Iofs så är den väl helt klart inspirerad av Syncron military/Doxa army.
Du får ju ge mig lite tuffare utmaningar
Hur lätt som helst ju!Är på ett ställe och tittar på lite maskiner just nu.
Otippat dök denna upp.
På nåt konstigt sett verkar jag attrahera djur.
Klarar du den?
Där satt den ja, kul och grattis! Får la köra med samma tema för ordningens skullHar också fått paket. Mmmmmm, gilt-Seiko! Galet nöjd!
Du är en sann vän av ordning och reda! Gilt ska det va! (Och två tår)Där satt den ja, kul och grattis! Får la köra med samma tema för ordningens skull
Det kan man väl ändå inte...Dags för årliga sorteringen av gummi och kanvaslådan. Kan man ha för mycket .
Vad för typ av klocka är du på jakt efter?Har under sommaren gått från 6 klockor till endast 1?!
Fortsätter min jakt på en 36-38mm affordable. Den som sitter kvar under tiden är old but gold:
Känner ett stark behov av att hålla medVad för typ av klocka är du på jakt efter?
Tycker att @Cosmo Traska eller min Orion som jag har ute är klockrena GADA affordables.
Avslutad - TRASKA Commuter Prisbump 4,5 skickat och klart ( Tisell Explorer SÅLD )
Köpt hos Traska under 2021 och har ca 1,5 års garanti kvar. Jag köpte den här på forumet i juli. Skicket är mycket bra. Alla funktioner OK. 36mm med en hårdhetsbeläggning som gör den extremt tålig mot repor och dylikt. Mer info om Commutern här nedan: https://www.traskawatch.com ›...klocksnack.se
Avslutad - ORION HELLCAT: BURGUNDY
Säljer min nu min Orion Hellcat: Burgundy (slutsåld). Uttagen 2021-02. I bra skick med endast lite microrepor på bezel och länk. Bakboett har även en del repor då denna är polerad (från länk) Sparsamt använd då den ingått i större rotation klockor. Håller tiden väl, c.a +5sek när jag mätt...klocksnack.se
Vad för typ av klocka är du på jakt efter?
Tycker att @Cosmo Traska eller min Orion som jag har ute är klockrena GADA affordables.
Avslutad - TRASKA Commuter Prisbump 4,5 skickat och klart ( Tisell Explorer SÅLD )
Köpt hos Traska under 2021 och har ca 1,5 års garanti kvar. Jag köpte den här på forumet i juli. Skicket är mycket bra. Alla funktioner OK. 36mm med en hårdhetsbeläggning som gör den extremt tålig mot repor och dylikt. Mer info om Commutern här nedan: https://www.traskawatch.com ›...klocksnack.se
Avslutad - ORION HELLCAT: BURGUNDY
Säljer min nu min Orion Hellcat: Burgundy (slutsåld). Uttagen 2021-02. I bra skick med endast lite microrepor på bezel och länk. Bakboett har även en del repor då denna är polerad (från länk) Sparsamt använd då den ingått i större rotation klockor. Håller tiden väl, c.a +5sek när jag mätt...klocksnack.se
Riktigt fina faktiskt, inte sett Orion förut.Känner ett stark behov av att hålla med
Det är därför du la upp annonsen i tillbehör, att ingen ska hitta denKänns som jag oftast nu ångrar mig varje ggn jag lagt upp en annons för varför skulle jag sälja denna bara för nästa fix
Jag kan varmt rekommendera både Lorier Falcon och Smiths Everest. Grymma klockor båda två!Riktigt fina faktiskt, inte sett Orion förut.
Ute efter något som gärna får ha svart, vit eller mörkblå tavla men tack för tipset! Annars uppfyller nog commutern det mesta som jag söker.
Har länge letat efter en sarb033 men det känns som jag kan få mer för de pengarna som efterfrågas varje gång jag fått ett erbjudande. Så jag har span på bl.a. lorier falcon, smiths everest, hamilton khaki field. Även börjat kolla lite på baby alpinist
Verkligen min kopp te känns det som! Smiths vet inte ens gud när man kan köpa nästa gång(?) men Loriern går ju iaf att få tag i om man biter i det sura tull&moms-äppletJag kan varmt rekommendera både Lorier Falcon och Smiths Everest. Grymma klockor båda två!
Haha, nä, Smiths är lite av en irriterande utmaning att få tag på. Gav upp idén om en sprillans ny och köpte min här på forumet istället Lorier var betydligt lättare, men som du säger, kanske lite dyrare. Oavsett vad du bestämmer dig för, blir du nöjdVerkligen min kopp te känns det som! Smiths vet inte ens gud när man kan köpa nästa gång(?) men Loriern går ju iaf att få tag i om man biter i det sura tull&moms-äpplet
Kopplar av i soffan efter lång pappa ”ledig” dag med ungarna.