• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Monterar möbler hos stora tösen.
Mamma skruvar och pappa tar kort 🤔😂.

PSX_20210905_154310.jpg

Ja, Justedt! Glömde bort den klockan. Har faktiskt ägt den ett tag, men sålde efter några månader galen som man är. Jag tror att jag uppskattade tjockleken på Heuern bättre, och kanske tröttnade på den falska tvåtonen.
5A86FE5A-CEBF-4EC8-93CF-3A2E65CF123B.jpeg
Boetten kallas för MRP SA och fanns hos massor av tillverkare. Det finns en tråd i vintagedelen tillägnad dessa klockor

Boetten kallas för MRP SA och fanns hos massor av tillverkare. Det finns en tråd i vintagedelen tillägnad dessa klockor

Okej, tack! Låter som en bra start att titta på.

• Like
Reactions: Jox
Snygga säljbilder tänkte jag först, såg sen bytesannonsen. Jahaja, dax för nytt och Breitling SO 42 är ju ett grymt val, villhöver den jag med, kanske tom i 44 (snygg gul). Hoppas du hittar bra byte!
Gillar nya SO faktiskt! Dock jättenöjd med Monta och även Seiko så blir inte ledsen ifall det inte blir något. Stendött i inkorgen än så länge haha :)

Lite sugen på Triumph är man ju, men helst vill jag nog ha en Noble... kan det verkligen vara så att inte en enda liten Noble hittat hit till KS?
Noble är så fin! Dock tycker jag det är ganska jämt lopp mellan den och Triumph. Tycker dom påminner mycket om varandra, sen är ju handjagat mysigt iofs! :)
- Har inte sett någon noble på forumet!

Tillbaka
Topp