Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej, låter bra! Ska hålla utkik där efter något. Tackar!Jag trålar ofta bukten efter Zodiac och det dyker upp då och då...
37 mm överlag klart billigare än 42 mm.
Har en 42a själv, men med svart tavla.
Fin! Men letar efter den andra mindre boetten. Har en sådan här med den boetten:Thread 'Zodiac Red dot night Diver (Full lume dykare)' https://klocksnack.se/threads/zodiac-red-dot-night-diver-full-lume-dykare.148397/
Boetten kallas för MRP SA och fanns hos massor av tillverkare. Det finns en tråd i vintagedelen tillägnad dessa klockorJa, Justedt! Glömde bort den klockan. Har faktiskt ägt den ett tag, men sålde efter några månader galen som man är. Jag tror att jag uppskattade tjockleken på Heuern bättre, och kanske tröttnade på den falska tvåtonen.
Okej, tack! Låter som en bra start att titta på.Boetten kallas för MRP SA och fanns hos massor av tillverkare. Det finns en tråd i vintagedelen tillägnad dessa klockor
MRP SA-tråden!
Halloj, mögeldiggare! Tänkte att vi "behöver" en dedikerad tråd för att diskutera MRP SA-dykare. Jag har den senaste tiden kärat ner mig totalt i dessa skönheter från 70- och 80-talet. Här är min första och hittills enda, en Candino med svensk dagvisning. Bland andra Heuer och Sinn har använt...klocksnack.se
Berätta mer om dessaHär har du ett tips!
Snygga säljbilder tänkte jag först, såg sen bytesannonsen. Jahaja, dax för nytt och Breitling SO 42 är ju ett grymt val, villhöver den jag med, kanske tom i 44 (snygg gul). Hoppas du hittar bra byte!Knäppte två snabba på Montan i samband med promenad i skogen
Vet inte så mycket, jag googlade ant watch och fick upp dessa . Testa att googla så hittar du säkert lite infoBerätta mer om dessa
Så jäkla cool den där!!En timme hit eller dit…
Toknöjd än så längeSå jäkla cool den där!!
Förstår det! Otroligt att den inte sålde snabbare. Var nog många som var sugnaToknöjd än så länge
Gillar nya SO faktiskt! Dock jättenöjd med Monta och även Seiko så blir inte ledsen ifall det inte blir något. Stendött i inkorgen än så länge hahaSnygga säljbilder tänkte jag först, såg sen bytesannonsen. Jahaja, dax för nytt och Breitling SO 42 är ju ett grymt val, villhöver den jag med, kanske tom i 44 (snygg gul). Hoppas du hittar bra byte!
Lite sugen på Triumph är man ju, men helst vill jag nog ha en Noble... kan det verkligen vara så att inte en enda liten Noble hittat hit till KS?Gillar nya SO faktiskt! Dock jättenöjd med Monta och även Seiko så blir inte ledsen ifall det inte blir något. Stendött i inkorgen än så länge haha
Noble är så fin! Dock tycker jag det är ganska jämt lopp mellan den och Triumph. Tycker dom påminner mycket om varandra, sen är ju handjagat mysigt iofs!Lite sugen på Triumph är man ju, men helst vill jag nog ha en Noble... kan det verkligen vara så att inte en enda liten Noble hittat hit till KS?
Maranez har pillat till en egen design. Den här måste väl sägas vara tillräckligt unik för att höra hemma här istället för i copage-tråden?
Det finns flera andra färgvarianter. Iofs så är den väl helt klart inspirerad av Syncron military/Doxa army.
Ser ju även ut som en liten sparv där på bandet med, innebär det att man köpa till fler band med olika djur?
Har haft en och annan hare på besök så den passar bra.
Njae men med fler tavlor tror jag!Ser ju även ut som en liten sparv där på bandet med, innebär det att man köpa till fler band med olika djur?
Du får ju ge mig lite tuffare utmaningarHar haft en och annan hare på besök så den passar bra.
Behöver hitta något med räv också
Vad heter den modellen? "Hare möter elstängsel"?
Hahahaha, but for fox sake...Du får ju ge mig lite tuffare utmaningar
(De är affordable för topic )