Model_Citizen
Silver
O sen ett läder på den lilla...Har äntligen rotat fram ett gummi till min femma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
O sen ett läder på den lilla...Har äntligen rotat fram ett gummi till min femma
Fantastiskt! Visst är den braPaket en fredag är ju aldrig fel
Jorå, hade kanske önskat utan merca visare och något större boett. Bra tag sen jag körde 40mm.Fantastiskt! Visst är den bra
Kul! Helt klart intressant. Men får man bara välja nått tryck på tavlan?Vad tror ni om att dra ihop ett gäng och göra en micro II-klocka? ChrWard erbjuder den tjänsten om man kommer upp till 25st.
Kolla sidan jag länkade.. allt går att välja, tom paketering. Frågan är vad totala kostnaden blir dock. De skriver att de är samma som standardmodellen om man kommer upp till beställningsantalet.Kul! Helt klart intressant. Men får man bara välja nått tryck på tavlan?
Vore ju sjukt ballt!Kolla sidan jag länkade.. allt går att välja, tom paketering. Frågan är vad totala kostnaden blir dock. De skriver att de är samma som standardmodellen om man kommer upp till beställningsantalet.
Låter riktigt proffsigt om man tittar på upplägget gäller bara att dra ihop 25 personer.
Är ju perfekt till 5års jubileet av tråden
Jag kan vara sugenVad tror ni om att dra ihop ett gäng och göra en micro II-klocka? ChrWard erbjuder den tjänsten om man kommer upp till 25st.
Kul idé men jag tror nog tyvärr att det blir svårt att få till med tanke på att de knappt fick ihop gruppköpet i CWE.Vad tror ni om att dra ihop ett gäng och göra en micro II-klocka? ChrWard erbjuder den tjänsten om man kommer upp till 25st.
Base price avser nog bara minimala ändringar bland det befintliga utbudet (typ annan bezel) eller till och med grundmodellen utan ändringar och att allting utöver det kostar extra så man får nog räkna med 10k och uppåt beroende på hur mycket man vill ändra.Chrille W skrev:Select a watch from our range. This determines your base price and styling
Varför inte låta @JohnMonchard fixa det, det ska ju komma en dykare (någon gång ) Roligare med märke som har faktisk anknytning till tråden kan jag tyckaKul idé men jag tror nog tyvärr att det blir svårt att få till med tanke på att de knappt fick ihop gruppköpet i CWE.
Base price avser nog bara minimala ändringar bland det befintliga utbudet (typ annan bezel) eller till och med grundmodellen utan ändringar och att allting utöver det kostar extra så man får nog räkna med 10k och uppåt beroende på hur mycket man vill ändra.
Helt klart med om vi pratar en gmt variant. c63 gmt med blå safirtavla...Vad tror ni om att dra ihop ett gäng och göra en micro II-klocka? ChrWard erbjuder den tjänsten om man kommer upp till 25st.
Eller Malm, svenskt och bra. Jag skulle lätt kunna tänka mig tex en mikro-AceHelt klart med om vi pratar en gmt variant. c63 gmt med blå safirtavla...
Deras nya frogdiver isfEller Malm, svenskt och bra. Jag skulle lätt kunna tänka mig tex en mikro-Ace
Eller Malm, svenskt och bra. Jag skulle lätt kunna tänka mig tex en mikro-Ace
De har ju bara en gmt: air-wolfen...Deras nya frogdiver isf
Har sett och klämt på boetten till den, stor!!! Kan ju hänga den runt låret nära svettstället...Deras nya frogdiver isf
Lite rörigt men klockan är i grunden en 280937 men har nu en tavla som heter 540 L (L för extra Luminova) Så då ska den heta 280540 men den finns nog inte som ref@KlockTotte ... vet du vad det är för ref på K28an förresten?
Monchard Skytoucher med pilotproveniens!
Det måste ändå ses som väldigt prisvärt. Det är väl inget påslag alls nästan?Prisexempel för CWE 2.0 med lista över ändringar. Ca 12.5-13k men då var det med COSC-verk också så helt klart prisvärt om ni frågar mig.
Edit: good vibes
Nja, basmodellen kostar väl £845 om jag inte minns fel (och går dessutom att köpa med £100 rabatt) så + £200/300 men ändå prisvärt.Det måste ändå ses som väldigt prisvärt. Det är väl inget påslag alls nästan?
Billigaste chronometern är C65 Dartmouth och den går på £945. C60 #tide (som denna är mest lik) går på £1000. Så c.a £150 dyrare om man inkl. rabattkoden. Det är ändå helt ok. Enl. CW "A bespoke watch costs no more than a regular watch from our core range, once the minimum quantity is met."Nja, basmodellen kostar väl £845 om jag inte minns fel (och går dessutom att köpa med £100 rabatt) så + £200/300 men ändå prisvärt.
Jag vet dock inte om de fick någon CWE-rabatt på det priset med tanke på deras nära samarbete och att de tidigare har tagit fram en exklusiv modell och blivit sponsrade med välgörenhetsgrejer från CW osv.
Det är i grunden en vit C60 med bl.a. annan bezel, egen baksida och customtavla men jag förstår hur du tänker. Grundpriset var £870 utan COSC men jag misstänker som sagt att de fick en del rabatt då det låter som ett väldigt litet påslag för den typen av ändringar (det var bl.a. de absolut sista 30 exen av denna unika bezel, därav antalet) men det skadar ju aldrig att inleda en konversation och fråga om eventuellt pris i alla fall.Billigaste chronometern är C65 Dartmouth och den går på £945. C60 #tide (som denna är mest lik) går på £1000. Så c.a £150 dyrare om man inkl. rabattkoden. Det är ändå helt ok. Enl. CW "A bespoke watch costs no more than a regular watch from our core range, once the minimum quantity is met."
Vårat problem är dock kvantiteten
Underbart @Von! Jag har också plaskat idag men det var tyvärr nästan mörkt när jag kom ner till stranden. En stund blev det i alla fall i vattnet.Välbehövlig energikick mitt i gråa hösten...nä, ingen höst vad jag kan se och så värst kallt i vattnet var det inte heller