• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nilas

Patek
2-Faktor
Inte mikro idag men affordable begagnad i alla fall. Oris Big Crown Propilot.
Bjussar på undersidan till nylon/canvasstrappet idag eftersom spännet är coolt-deluxe, en kopia på ett bältesspänne till ett flygplanssäte ✈️🪂.
Trevlig kväll på er era klockfreaks 😊.

PSX_20210910_210526.jpg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Underbart @Von! 😍 Jag har också plaskat idag men det var tyvärr nästan mörkt när jag kom ner till stranden. En stund blev det i alla fall i vattnet. 😊
PSX_20210910_195423.jpg

PSX_20210910_195950.jpg


Fuskade med boots och handskar idag. Boots är iofs mest för att fenorna inte passar annars. Hade med våtdräkten men det var inte lönt, var ju varmt i vattnet idag.
PSX_20210910_195849.jpg


Körde fridykningsfenorna idag bara för att det var längesen jag använde dem. Jäklar vilken fart man kan få upp med dem utan någon större ansträngning. 😁
PSX_20210910_195303.jpg


Dagens skräpfynd på botten i form av fiskedrag och plastlock samt lite snäckor till dottern.
PSX_20210910_195358.jpg
Huvudsaken är att man tar sig iväg tycker jag, sen om det blir lång/kort session spelar mindre roll 😊
Lååånga fenor, längesen jag hade annat på fossingarna men ser roliga ut 👍🏼
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Huvudsaken är att man tar sig iväg tycker jag, sen om det blir lång/kort session spelar mindre roll 😊
Lååånga fenor, längesen jag hade annat på fossingarna men ser roliga ut 👍🏼
Håller helt med, bara att få vara i havet ger energi! 😁 Ändå korta för att vara fridykningsfenor, typ 90cm. Väldigt trevliga att simma med men jag är för otränad för det, haha.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Underbart @Von! 😍 Jag har också plaskat idag men det var tyvärr nästan mörkt när jag kom ner till stranden. En stund blev det i alla fall i vattnet. 😊
PSX_20210910_195423.jpg

PSX_20210910_195950.jpg


Fuskade med boots och handskar idag. Boots är iofs mest för att fenorna inte passar annars. Hade med våtdräkten men det var inte lönt, var ju varmt i vattnet idag.
PSX_20210910_195849.jpg


Körde fridykningsfenorna idag bara för att det var längesen jag använde dem. Jäklar vilken fart man kan få upp med dem utan någon större ansträngning. 😁
PSX_20210910_195303.jpg


Dagens skräpfynd på botten i form av fiskedrag och plastlock samt lite snäckor till dottern.
PSX_20210910_195358.jpg
Toby ❤️
 
Jag ska beställa från https://www.komradewatches.com
Och har fått en promo code som är "50off" som ger 50USD rabatt på alla klockor.

"we will set the code for you to use in the next hour or so.
It will be live for you and your friends for one day."

Så tänkte bara tipsa ifall nån är intresserad.

uppdatering : Så nu har jag beställt, då har jag förhoppningsvis två Nya Zeeländska klockor att visa tråden redan nästa vecka : En Draken och en Komrade. Nu ska jag lugna mig med klockbeställandet ett tag.



Dagens klocka att hämta ut från postombudet är denna Tikkers som jag köpte till min dotter som fyller 6 nästa helg. 141 spänn på Amazon.

710yGiU4EnL._AC_UL1500_.jpg
 
Senast ändrad:

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
HKED gör en schyst. Tyvärr slutsålda just nu. Varit småsugen jag med. Kolla annars in Hemel. Gör många schysta flygkronos.

8F734087-FEE7-4986-B284-C8822BB45193.jpeg

Min Hemel
C7B439CD-56BB-4A39-858D-9086CE059603.jpeg
Väntade för länge när HKED släppte ver3 förra året då jag var osäker på strl. Har nu varit slutsålda länge :/ Får ställa en fråga om det kommer någon ver4.

Gillar verkligen Hemel. Tipsade om den när den släpptes i 40mm i våras. Den påminner dock mer om Blancpain Air Command än Bund. Även dem är väl slutsålda nu? Var riktigt bra pris vid preorder, 350usd om jag inte missminner mig.

@Barfly har du fått hem din ännu? :D
 
Topp