Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Huvudsaken är att man tar sig iväg tycker jag, sen om det blir lång/kort session spelar mindre rollUnderbart @Von! Jag har också plaskat idag men det var tyvärr nästan mörkt när jag kom ner till stranden. En stund blev det i alla fall i vattnet.
Fuskade med boots och handskar idag. Boots är iofs mest för att fenorna inte passar annars. Hade med våtdräkten men det var inte lönt, var ju varmt i vattnet idag.
Körde fridykningsfenorna idag bara för att det var längesen jag använde dem. Jäklar vilken fart man kan få upp med dem utan någon större ansträngning.
Dagens skräpfynd på botten i form av fiskedrag och plastlock samt lite snäckor till dottern.
Håller helt med, bara att få vara i havet ger energi! Ändå korta för att vara fridykningsfenor, typ 90cm. Väldigt trevliga att simma med men jag är för otränad för det, haha.Huvudsaken är att man tar sig iväg tycker jag, sen om det blir lång/kort session spelar mindre roll
Lååånga fenor, längesen jag hade annat på fossingarna men ser roliga ut
Fint att du klätt upp klockan i hippa Malmöfärger också, väldans urbantFredagskväll i Malmö! Fan vad jag saknar staden ibland. Falafeln, det libanesiska bageriet, avgaserna, folklivet, ja till och med skräpet på trottoaren.
Tack! Letade efter min röd-orangea bund men tycks ha förlagt det.Fint att du klätt upp klockan i hippa Malmöfärger också, väldans urbant
TobyUnderbart @Von! Jag har också plaskat idag men det var tyvärr nästan mörkt när jag kom ner till stranden. En stund blev det i alla fall i vattnet.
Fuskade med boots och handskar idag. Boots är iofs mest för att fenorna inte passar annars. Hade med våtdräkten men det var inte lönt, var ju varmt i vattnet idag.
Körde fridykningsfenorna idag bara för att det var längesen jag använde dem. Jäklar vilken fart man kan få upp med dem utan någon större ansträngning.
Dagens skräpfynd på botten i form av fiskedrag och plastlock samt lite snäckor till dottern.
Draget
Vostok idag
Ps: imorgon vet du 4-surePs: drink på granatäpplebalsamico var både hiss o diss på samma gång typ.
Balsamicon i sig var ganska bra för drink men Tequilan var nog inte bästa kombon.Ps: imorgon vet du 4-sure
Nä, tequila är sällan bra kombo med någonting men skam den som ger sigBalsamicon i sig var ganska bra för drink men Tequilan var nog inte bästa kombon.
Mycket trail and error till sambons förtret när det kommer till mat och dryckNä, tequila är sällan bra kombo med någonting men skam den som ger sig
Den är alldeles för fin för att sälja?Monta ocean king verkar aldrig komma ut till försäljning, någon som vill spekulera varför? Har följt flera forum
HKED gör en schyst. Tyvärr slutsålda just nu. Varit småsugen jag med. Kolla annars in Hemel. Gör många schysta flygkronos.Någon som känner till någon homage som påminner om Heurs Bundeswehr? Sinn har ref.158 men är rätt dyr. Hade gärna även sett att den är mindre än 43mm.
Såklart...
Väntade för länge när HKED släppte ver3 förra året då jag var osäker på strl. Har nu varit slutsålda länge :/ Får ställa en fråga om det kommer någon ver4.HKED gör en schyst. Tyvärr slutsålda just nu. Varit småsugen jag med. Kolla annars in Hemel. Gör många schysta flygkronos.
Min Hemel
Någon som känner till någon homage som påminner om Heurs Bundeswehr? Sinn har ref.158 men är rätt dyr. Hade gärna även sett att den är mindre än 43mm.
Bra tips, ska kika in demInte exakt lika men Vertigo har ju en modell som påminner om den: