• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Sebastard

Diamant
Fortsätter med denna buse. Kan ta kul byte 42mm+ idag.

B0933508-67D2-45EE-BF5E-AF88CE11C4DB.jpeg
 

HSK

Diamant
2-Faktor
Monta ocean king verkar aldrig komma ut till försäljning, någon som vill spekulera varför? Har följt flera forum
De säljer inte så många klockor och det finns nog försvinnande få i Sverige eller ens Europa för den delen då de begagnade exemplaren nästan alltid finns i USA. Jag har inga exakta siffror men har för mig att de pratade om att de sålde färre än 500-1000 klockor per år över hela modellutbudet så det finns inte jättemånga i omlopp.

Väldigt fina, välgjorda och prisvärda dock (även till nypris)! Jag störde mig på kronan och upplevde att den var lite stor men annars en kanonklocka.
 

Fujoor

Diamant
2-Faktor
Underbart @Von! 😍 Jag har också plaskat idag men det var tyvärr nästan mörkt när jag kom ner till stranden. En stund blev det i alla fall i vattnet. 😊
PSX_20210910_195423.jpg

PSX_20210910_195950.jpg


Fuskade med boots och handskar idag. Boots är iofs mest för att fenorna inte passar annars. Hade med våtdräkten men det var inte lönt, var ju varmt i vattnet idag.
PSX_20210910_195849.jpg


Körde fridykningsfenorna idag bara för att det var längesen jag använde dem. Jäklar vilken fart man kan få upp med dem utan någon större ansträngning. 😁
PSX_20210910_195303.jpg


Dagens skräpfynd på botten i form av fiskedrag och plastlock samt lite snäckor till dottern.
PSX_20210910_195358.jpg
Var också i vattnet, dock utan dräkt. Skulle gissa på 13-14 grader?
 

Jeser90

Diamant
2-Faktor
Sjukt mycket kvalitet för pengarna om man gillar looken.
(Helt objektivt sett såklart😀 Jag har ju en FC själv så jag vet vad jag pratar om, eller är det då man inte är objektiv? Nu blev jag förvirrad 😁)

Ja där blev lite rörigt 😅
Men det är nog som du säger ganska svårslaget i sin prisklass!
Tycker den ser grym ut! 100M och det hade varit en grym GADA. :)
 
Topp