• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kalas, får bli något mindre då…
E49C312E-61EA-48B6-8752-B27110980196.jpeg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Helrätt den där! Ska du köpa?
Nja, är sugen men har för mycket annat på listan som är mer intressant just nu. 🤔

* gäsp * så det så.
Äh, sjukt bra ju. Älskar vridringsinlägget som ser riktigt bra ut i verkligheten när det skiftar i ljuset. 😁 Icke att förglömma att Squale var först i världen med att ha ett ljust keramiskt insert för de är så svåra att få till. 😉
 

v0n

Patek
2-Faktor
Äh, sjukt bra ju. Älskar vridringsinlägget som ser riktigt bra ut i verkligheten när det skiftar i ljuset. 😁 Icke att förglömma att Squale var först i världen med att ha ett ljust keramiskt insert för de är så svåra att få till. 😉
Må så vara, tycker fortfarande den är skittrist. Vill hellre se något nytt istället för alla dessa Gnomonversioner i samma sömniga rålexboett 🤷
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Har ju haft denna på bytes/heads-up ett antal gångar utan att få ett enda pm.
Den mest logiska förklarningen till den totala avsaknaden av respons måste väl vara att klockan är så extrem attraktiv och snygg?

Låt mig förklara.
I och med att klockan är så eftertraktad så tror alla att någon annan (sannolikt skitmånga) redan skickat pm och paxat den, därför är det ju ingen mening för mig att skicka pm.
På det viset skickar ingen pm och klockan finns kvar.
Jag kan bara säga. Skicka pm ändå,
Fast du skulle råka att vara nummer18 i kön är det ok. Inget att skämmas över :)

Så där så, Nu vet ni 😘
Skicka pm nu 😂

1631366907359.png
 
Senast ändrad:

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Många som är lite sugna på @Golle_std FC! Lite sugen jag också, hade den kostat mindre hade jag nog huggit för att ” prova på ” :)
Exakt så, köpa skulle jag nog aldrig göra men ett lördagsbyte för att få testa på hade varit najs! 😍

Din gamla Aquis som @Rizzie har nu hade också varit kul att testa, vi PMades ju lite om den redan när du hade den ☺️
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Exakt så, köpa skulle jag nog aldrig göra men ett lördagsbyte för att få testa på hade varit najs! 😍

Din gamla Aquis som @Rizzie har nu hade också varit kul att testa, vi PMades ju lite om den redan när du hade den ☺️
Lite guldkant på lördagen 🤩

Ja, Reliefen är superduperbra! :)
Din CW som vi diskuterade står fortfarande på prova-på-listan när tillfälle ges!
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Lite guldkant på lördagen 🤩

Ja, Reliefen är superduperbra! :)
Din CW som vi diskuterade står fortfarande på prova-på-listan när tillfälle ges!
Har precis kommit fram till att om CWn ska få lämna så är det enbart till förmån för något som det står Tudor på, antingen i titan, brons eller en i 41mm utan vridring 😮😂
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Topp