Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
* gäsp * så det så.Ojojoj, nu kom Squale Tropic GMT i 40mm!
Jo den är riktigt bra, men det finns ju så mycket kul att testaguld och dlc är en bra kombo! Ska du inte ha kvar den ett tag (säger flipparn), ändå ovanlig och riktigt kul!
Jo den är riktigt bra, men det finns ju så mycket kul att testa
Nja, är sugen men har för mycket annat på listan som är mer intressant just nu.Helrätt den där! Ska du köpa?
Äh, sjukt bra ju. Älskar vridringsinlägget som ser riktigt bra ut i verkligheten när det skiftar i ljuset. Icke att förglömma att Squale var först i världen med att ha ett ljust keramiskt insert för de är så svåra att få till.* gäsp * så det så.
Må så vara, tycker fortfarande den är skittrist. Vill hellre se något nytt istället för alla dessa Gnomonversioner i samma sömniga rålexboettÄh, sjukt bra ju. Älskar vridringsinlägget som ser riktigt bra ut i verkligheten när det skiftar i ljuset. Icke att förglömma att Squale var först i världen med att ha ett ljust keramiskt insert för de är så svåra att få till.
Haha, så klyschigt, kantareller växer i skogen, irrar man runt tillräckligt hittar man dem.
Det lustiga är ju att det ändå stämmer. Folk är så jävla hemlighetsfulla när det kommer till svampställen. Är lättare att få svar på frågor om fullt personnummer, lön etc än att få veta var de hittat sina små trattisarHaha, så klyschigt, kantareller växer i skogen, irrar man runt tillräckligt hittar man dem.
Många som är lite sugna på @Golle_std FC! Lite sugen jag också, hade den kostat mindre hade jag nog huggit för att ” prova på ”Just jäklar, lördag idag jue!
Heads up på dessa innan annons då!
Byta båda mot en vore toppen annars, jag tittar på dig @Golle_std tex
Skicka PM så tar vi det därifrån!
Exakt så, köpa skulle jag nog aldrig göra men ett lördagsbyte för att få testa på hade varit najs!Många som är lite sugna på @Golle_std FC! Lite sugen jag också, hade den kostat mindre hade jag nog huggit för att ” prova på ”
Lite guldkant på lördagenExakt så, köpa skulle jag nog aldrig göra men ett lördagsbyte för att få testa på hade varit najs!
Din gamla Aquis som @Rizzie har nu hade också varit kul att testa, vi PMades ju lite om den redan när du hade den
Har precis kommit fram till att om CWn ska få lämna så är det enbart till förmån för något som det står Tudor på, antingen i titan, brons eller en i 41mm utan vridringLite guldkant på lördagen
Ja, Reliefen är superduperbra!
Din CW som vi diskuterade står fortfarande på prova-på-listan när tillfälle ges!
Specifikt och klart rimligt! I likeHar precis kommit fram till att om CWn ska få lämna så är det enbart till förmån för något som det står Tudor på, antingen i titan, brons eller en i 41mm utan vridring
Blir storrensning i lådan när den dagen kommer, hoppas att det är värt detSpecifikt och klart rimligt! I like
Hittar du något i min samling såKan eventuellt ta inbyte på denna
Annars är priset tip-top just nu!
Anonimo host host hostAquis host host
Den är jäkligt tuff den där… tänkerBytesobjekt, inga särskilda önskemål så har ni något kul är det bara att dra ett PM.
Din Anonimo är stentuff! Men tror inte jag är man att bära upp den, plus att jag föredrar lite mer cashHittar du något i min samling så
Anonimo host host host
Den är jäkligt tuff den där… tänker