.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länken var inte särskilt imponerande sett till prislappen men på gummi och som grab'n'go tycker jag att den är klockrenJag har faktiskt funderat på att köpa den där några ggr. Är du nöjd?
Vad är bra pris för den?Länken var inte särskilt imponerande sett till prislappen men på gummi och som grab'n'go tycker jag att den är klockren
Runt 8k ny skulle jag säga, minns inte exakt vad jag betalade men var i de krokarna på gråmarknadenVad är bra pris för den?
Snart Timex tisdag igen ocksåFasen vad nöjd jag är över denna. Grym i all sin enkelhet.
Exakt! Mycket efterlängtadSnart Timex tisdag igen också
Såg bara det vulkanutformade tramset och fick ett gott fnitter så tack ska du haKazan på Kickstarter
Lite rolig fast mycket trams i texten.
Inspirerad av vulkanens form...
Gillar den släta formen på designen som ger känslan av att vara en del till en maskin om ni fattar
Gillar iofs inte så mycket annat med den.
Har hört att NH35 inte har någon vidare finish heller.
Volcano Inspired Design: Kazan 200m Dive Watch by Ikigai
A Dive Watch with its own unique story.www.kickstarter.com
Grym halvlek!Såklart tvungen att byta om till matchklockan. Ser bra ut. YNWA!
Usch, kväljningar av den där texten alltså...Kazan på Kickstarter
Lite rolig fast mycket trams i texten.
Inspirerad av vulkanens form...
Gillar den släta formen på designen som ger känslan av att vara en del till en maskin om ni fattar
Gillar iofs inte så mycket annat med den.
Har hört att NH35 inte har någon vidare finish heller.
Volcano Inspired Design: Kazan 200m Dive Watch by Ikigai
A Dive Watch with its own unique story.www.kickstarter.com
Viktigt att matcha koppel och klocka, det är sen gammaltHärlig runda i skogen idag.
Ja, hundens regnjacka matchar såklart också! #fashonistaViktigt att matcha koppel och klocka, det är sen gammalt
Snygg match på hundtäcket därHärlig runda i skogen idag.
Den första, mer Stowa klassisk tycker jag.Visste inte vilken tråd jag skulle fråga i men vilken väljer ni?
Vs
Spontant den med blåa visare, sticker ut lite mera och roligare krona.Visste inte vilken tråd jag skulle fråga i men vilken väljer ni?
Vs