Svårt val men för mig drar den första längsta strået!Visste inte vilken tråd jag skulle fråga i men vilken väljer ni?
Vs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt val men för mig drar den första längsta strået!Visste inte vilken tråd jag skulle fråga i men vilken väljer ni?
Vs
Oh, jag har själv funderat mycket på denna fråga! Stowa Marine i 36mm eller en Partitio. Två till synes perfekta klockor. Fick jag välja en skulle det nog bli en... Partitio. I svart dock.Visste inte vilken tråd jag skulle fråga i men vilken väljer ni?
Vs
Är nog mer förtjust i andra men båda ser jäkligt Trevlig utVisste inte vilken tråd jag skulle fråga i men vilken väljer ni?
Vs
Rundar av helgen med en öl och film.
Klockan eller ölet? Håller med om båda i alla fall! Snyggt med det gröna bandet på din.grymt bra den där!
Dagens klocka för mig…
Tack för tipset!
Fruktansvärt bra är den!Matic Måndag
Tackar! Gör sig lika bra på hösten med läderFruktansvärt bra är den!
Nice! Vilken modell är det?Tog med nykomlingen på besök till Sveriges baksida...Sthlm alltså . Riktigt nöjd med detta ur
Tack! Zelos Mako v3 titanium blue MOP.Nice! Vilken modell är det?
Jag ägde en Marine 36 tills nyligen och det är verkligen en fantastiskt fin klocka. För mig blev den ändå sällan använd. Den är mer dressig än de flesta av mina andra klockor och jag använde, och beundrade, den mest hemma någon gång då och då. Av den anledningen skulle jag välja Partitio som jag tycker passar vid fler tillfällen.Visste inte vilken tråd jag skulle fråga i men vilken väljer ni?
Vs
Men nej... Inte nu...Heads up! PM for price!
Hur var det nu vi brukade säga i den här tråden?Men nej... Inte nu...
Vill ju jättemycket ha bild #2..
Grym bild! Hur har du tagit den? Spishäll?Heads up! PM for price!