Va, nej vad gör du, full eller?Heads up! PM for price!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va, nej vad gör du, full eller?Heads up! PM for price!
Kostar inte så farligt många rubel!Men nej... Inte nu...
Vill ju jättemycket ha bild #2..
Tack! Glasskiva i lightbox!Grym bild! Hur har du tagit den? Spishäll?
Nej, men det hade varit trevligt! Är du i närheten?Va, nej vad gör du, full eller?
I närheten är relativt, telepatiskt naturligtvisNej, men det hade varit trevligt! Är du i närheten?
Nä för få handleder för att hinna med alla. Blir bara stressad. Tänkte få ihop en schysst trippel. Svingrym apelsin ovan! Snyggt moddat, grym länk.
Je vous en prie! Är det en presidentlänk?I närheten är relativt, telepatiskt naturligtvis
Ska inte säga nåt för är ju likadan typ, trippel är lite men dubbel trippel är ganska lagom tycker jag. Merci beaucoup, halkade visst in i en länkperiod igen
Jag har också varit inne på dubbel trio. Tre tooliga och tre dressade hade varit perfekt. Orisen hade hört till de dressiga.I närheten är relativt, telepatiskt naturligtvis
Ska inte säga nåt för är ju likadan typ, trippel är lite men dubbel trippel är ganska lagom tycker jag. Merci beaucoup, halkade visst in i en länkperiod igen
Japp, president från självaste presidenten @Birchgrove . Tror det är yobokies, supertrevligJe vous en prie! Är det en presidentlänk?
Ja, mjo blir nog en kvartett för min del när jag tänker efter. Men trippel lockar mer av nån konstig anledning. Asketiska drömmar måhända.
Sju dagar i veckan, den magiska siffran kanske ligger där omkring trots allt?Jag har också varit inne på dubbel trio. Tre tooliga och tre dressade hade varit perfekt. Orisen hade hört till de dressiga.
Vi har annars mest suttit på en sten vid en sjö i en skog idag
Fy bubblan så snajdigt!Japp, president från självaste presidenten @Birchgrove . Tror det är yobokies, supertrevlig
Tycker du ska behålla din lilla kemist iaf? Personlig och för bra för att säljas för kaffepengar om du frågar mig
I närheten är relativt, telepatiskt naturligtvis
Oooh - vad är nu detta? Grym!Ja godmorgon på er Snart fredag
4 Grader i morse, varnade för halka i bilen. Njut!!Shorts check, Matic check. Än är inte sommarn över
Synd att det är så nedrans lång kö på gula submäriners med mesh hos AD baraSnart är det dax för en mesh-period
MRP-SA. Tavla utan namn, 2824, svärdvisare. Typ allt man behöver egentligen TackOooh - vad är nu detta? Grym!
Finns en mindre 41mm-variant(er) som är trogen originalet annars om du inte redan visste, limiterad dessvärre så inte helt lätt att finna tror jag.Tisdag morgon, denna djävulens dag. Måndagens pigghet efter helgen är borta och det är en evighet till nästa helg.
Dagens orange ljuspunkt i livet blir då såklart...
(Trumvirvel ni vet...)
Bulova devil diver, eller Snorkel som den egentligen heter.
Här serverad i nästan totalt mörker på en mugg nybryggt kaffe.
God morgon alla!
Tittade på originalet, från 70-talet igår.
Rätt så trevligt exemplar till salu. (rett datum för dagen idag också )
Vore kul att ha båda originalet och reissuen
Tycker faktiskt Bulova lyckats rätt så bra med sin Reissue.
Den är större (44 mot 41 mm tror jag) men den ger faktiskt en hel del av samma trevliga vintagekänsla
Var ju över 10 grader. Då är det tveklöst shorts som gäller4 Grader i morse, varnade för halka i bilen. Njut!!
- Tuff! Hemmabygge?MRP-SA. Tavla utan namn, 2824, svärdvisare. Typ allt man behöver egentligen Tack
Edit: Bjuder på en profilbild med
Oh lord, vridning och kronskyddMRP-SA. Tavla utan namn, 2824, svärdvisare. Typ allt man behöver egentligen Tack
Edit: Bjuder på en profilbild med
Ser fram emot den
En sista bild på Squalen också.
Finns en mindre 41mm-variant(er) som är trogen originalet annars om du inte redan visste, limiterad dessvärre så inte helt lätt att finna tror jag.
Vet inte riktigt men vet att jag jagade den nån gång Äh, finns väl inget som är för bra för dig, tjöööp!Ja, det var väl den som kom först?
Klart mest attraktiv men lite svårfångad som du säger.
Och tre gånger priset.
Lite för bra för mig egentligen
Tisdag morgon, denna djävulens dag. Måndagens pigghet efter helgen är borta och det är en evighet till nästa helg.
Dagens orange ljuspunkt i livet blir då såklart...
(Trumvirvel ni vet...)
Bulova devil diver, eller Snorkel som den egentligen heter.
Här serverad i nästan totalt mörker på en mugg nybryggt kaffe.
God morgon alla!
Tittade på originalet, från 70-talet igår.
Rätt så trevligt exemplar till salu. (rett datum för dagen idag också )
Vore kul att ha båda originalet och reissuen
Tycker faktiskt Bulova lyckats rätt så bra med sin Reissue.
Den är större (44 mot 41 mm tror jag) men den ger faktiskt en hel del av samma trevliga vintagekänsla