Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror jag skippade grundläggande programmering i plugget, stay in school kidsKan man basic svenska och/eller grundläggande programmering så ja
Ming?Dagens mikro & affordable
Affordable x 2, sitter en lapp under vilket jag tvivlar fanns under dynastin. Klistrad lapp
Trevligt mönster på skjortan och bra matchat.Okey då.
Upplevde exakt samma sak med Welsbro igår. Men jag hade strul med lösenord på PP…så det sket sig.Hängde på låset. Lade i kundkorgen och skulle genomföra köpet inom minuten från releasestart 15:00... OUT OF STOCK! Vilket jäkla skämt!
Japp, been there done that. Till slut gav jag upp och köpte min Everest Expedition här på forumet. Förstår att Eddies idé är göra det svårt och därmed mera åtråvärt, men det är riktigt, riktigt frustrerande.Hängde på låset. Lade i kundkorgen och skulle genomföra köpet inom minuten från releasestart 15:00... OUT OF STOCK! Vilket jäkla skämt!
Jag fick ju ingen. Den han ju ta slut under tiden jag fyllde i mina personliga uppgifter.Upplevde exakt samma sak med Welsbro igår. Men jag hade strul med lösenord på PP…så det sket sig.
Hett med klockor just nu.
Med det sagt, får man ställa sig i kö på denna?
Aha, samma för dig alltså, blä är det!Jag fick ju ingen. Den han ju ta slut under tiden jag fyllde i mina personliga uppgifter.
Baaaadaaaa! 13 grader i luften nu så vi kan nog komma överens om att det är höst.
Får du för dig att du vill avyttra den får du gärna höra av dig!Wotd. Helt annan stil än Malm'en. En av få jag har som inte visar två tider och ännu ovanligare inget datum. Kvar av sentimentala skäl. Servad och iordning. Kul med omväxling. 50-talare, kanske 40 trodde uris.
Tack men det lär inte hända. Den är kvar av sentimentala skäl så lär nog gå i arv...Får du för dig att du vill avyttra den får du gärna höra av dig!
Grymt ur är det! Köpte ett motsvarande med svart tavla. Betydligt nyare men lika läcker!Tack men det lär inte hända. Den är kvar av sentimentala skäl så lär nog gå i arv...
Ja håller med. Guinand är ett underskattat märke tycker jag. Väl så lång historik, 150 år, och kopplingen till Helmut Sinn lyfter det än mer.Grymt ur är det! Köpte ett motsvarande med svart tavla. Betydligt nyare men lika läcker!
Äh, sluta! Var ju varmare i vattnet än i luften. Bara 1° varmare men ändå... Fem minuters bad blev det i alla fall.
Kan inget annat än hålla med erJa håller med. Guinand är ett underskattat märke tycker jag. Väl så lång historik, 150 år, och kopplingen till Helmut Sinn lyfter det än mer.
smart med extra säkerhetÄh, sluta! Var ju varmare i vattnet än i luften. Bara 1° varmare men ändå... Fem minuters bad blev det i alla fall.
Det är ett Paracord 275 och jag har knutit själv med två glidknutar.smart med extra säkerhet
men vad är det för band/rep/tråd du använder?
… men om du @Master J eller någon annan i tråden har ett bättre förslag på hur man gör så varsågoda.
Man vill ju gärna ha kvar historiken på det man tänkt sälja, sen kan det hända att man ändrar sig på nytt
Kanske inte. Men det verkar ju störa en del så det blir ju väldigt underhållande.
Klocka för topic.
Ha en fortsatt trevlig söndag!
Armida A6 ([tillbakadr.]och Squale 1545 Mikro LE[tillbakadr.])
Till och med jag som är norsk fattar (nästan i alla fall)
Armida A6 och Squale 1545 Mikro LE (Squalen tillbakadr.)
Ville vara tydligare också för våra svenska vänner
Tror jag skippade grundläggande programmering i plugget, stay in school kids
Kanske bara jag, men ytterst konstigt sätt att uttrycka sig på, dessutom för en f.d. lärare.
Blir dock svårt att tolka som att det var välmening och hjälp till lättare försäljning. Finns dessutom en separat tråd för frågor och funderingar kring annonser."Väldigt tydligt"