• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Obris Morgan...
Denna underbara vridring som studsar runt i tråden.
Idag hos mig, vem har den nästa söndag? :cool:

20210919_103608.jpg
20210919_103557.jpg
 
Hängde på låset. Lade i kundkorgen och skulle genomföra köpet inom minuten från releasestart 15:00... OUT OF STOCK! Vilket jäkla skämt!
Skärmavbild 2021-09-19 kl. 15.02.08.png
Japp, been there done that. Till slut gav jag upp och köpte min Everest Expedition här på forumet. Förstår att Eddies idé är göra det svårt och därmed mera åtråvärt, men det är riktigt, riktigt frustrerande.
Det är dock värt det... suck.
20210810_222030.jpg
20210810_192009.jpg
 
Jag fick ju ingen. Den han ju ta slut under tiden jag fyllde i mina personliga uppgifter. :(
Aha, samma för dig alltså, blä är det!

Info för framtiden:
Man måste vara inloggad hos sin betaltjänst och ha ”snabbutcheckning” med förvald leveransadress mm för att ha en chans. Tror jag läst på Mings feedback att iPay är snabbast internationellt.
 
Senast ändrad:
… men om du @Master J eller någon annan i tråden har ett bättre förslag på hur man gör så varsågoda.
Man vill ju gärna ha kvar historiken på det man tänkt sälja, sen kan det hända att man ändrar sig på nytt 🙂

Kanske inte. Men det verkar ju störa en del så det blir ju väldigt underhållande.

Klocka för topic.
52E24EFD-6B33-4310-98CF-C49D3AACC060.jpeg

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Armida A6 ([tillbakadr.]och Squale 1545 Mikro LE[tillbakadr.])​

Till och med jag som är norsk fattar 😄 (nästan i alla fall)

Armida A6 och Squale 1545 Mikro LE (Squalen tillbakadr.)​

Ville vara tydligare också för våra svenska vänner 😂😆

Tror jag skippade grundläggande programmering i plugget, stay in school kids 😂


Oj... oj... till skillnad från @Von har jag varit lärare i C-programmering... tyckte det var otydligt ändå.
Men absolut inget jag stör mej på @parasec ... jag ville bara underlätta för dej att hitta köpare.
 
Oj... oj... till skillnad från @Von har jag varit lärare i C-programmering... tyckte det var otydligt ändå.
Men absolut inget jag stör mej på @parasec ... jag ville bara underlätta för dej att hitta köpare.
Kanske bara jag, men ytterst konstigt sätt att uttrycka sig på, dessutom för en f.d. lärare. 👇
Blir dock svårt att tolka som att det var välmening och hjälp till lättare försäljning. Finns dessutom en separat tråd för frågor och funderingar kring annonser.
Får dock ändå tacka alla inblandade för all gratisreklam 😁

Avslutar med en bild till. Fortfarande samma grymma mikro (de är förresten åter i lager - rekommenderas) Serica 4512. Länken (Bonklip) ser inte mycket ut för världen men är fantastiskt bekväm.
FD8F18FB-5B28-4B2A-B049-CB611B1E9797.jpeg
 
Tillbaka
Topp