Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan är verkligen svincool! Men den känns lite futuristisk för en re-edition från 1959.
Jag är kluven, skulle vilja prova den. Den känns lite Aqua Terra på något sätt, ett bra sätt såklart.
Synd på 19mm luggar så den ser nog lite konstig ut på annat än länk.
Jag är ju lite sugen men du vill ju inte ha minaDagens dubbel då ingen alls är sugen på Montan, men vad fan gör det egentligen
Jag vet ju inte vad jag vill... OK?!Jag är ju lite sugen men du vill ju inte ha mina
Dagens dubbel då ingen alls är sugen på Montan, men vad fan gör det egentligen
Det är ju en dubbel som inte många andra har just nu, mikro deluxe! Bra variation. En kvarts-beater på det och du kan sluta på topp! Typ i titan, med safir och 300 m, schysst spänne, HAQ. Vilken kombo!Dagens dubbel då ingen alls är sugen på Montan, men vad fan gör det egentligen
Det ligger mycket i det du säger! Båda modellerna är riktigt bra, riktigt bra.Det är ju en dubbel som inte många andra har just nu, mikro deluxe! Bra variation. En kvarts-beater på det och du kan sluta på topp! Typ i titan, med safir och 300 m, schysst spänne, HAQ. Vilken kombo!
Tipsar om Certina DS dykar-chrono i titan då. Total överraskning för en annan. HAQ. Visserligen 43 mm men ingen jätte l2l och har blivit en vardagsfavvo här!Det ligger mycket i det du säger! Båda modellerna är riktigt bra, riktigt bra.
En kvarts beater skulle göra sig till en schyst trippel! Automat, manuell och kvarts!
Tack för tips! Tack vare titanet så funkar nog en större diameter dessutom, känns ruskigt prisvärd! får kolla på den!Tipsar om Certina DS dykar-chrono i titan då. Total överraskning för en annan. HAQ. Visserligen 43 mm men ingen jätte l2l och har blivit en vardagsfavvo här!
Har ju dessutom denna i lådan!Det är ju en dubbel som inte många andra har just nu, mikro deluxe! Bra variation. En kvarts-beater på det och du kan sluta på topp! Typ i titan, med safir och 300 m, schysst spänne, HAQ. Vilken kombo!
Går ju utmärkt köra bund på Malm! Try it you like itHar ju dessutom denna i lådan!
Gör sig inte helt 100 dock, saknar länk vilket jag använder till 98% av tiden. Så en Certina DS i titan känns inte orimligt!
Läser du detta måste du posta bild på en klocka.
Men fan... blev två.
Du är bra sjuk du som har både Matic och Super-Crille! AvisMen fan... blev två.
Letar efter nån kall..Läser du detta måste du posta bild på en klocka.
Du är bra sjuk du som har både Matic och Super-Crille! Avis
Alla borde ha om inte annat!Det har väl snart alla?
Jo det är sköna klockor tillsammans.
Kan bara tänka sig vad dom gör i lådan på natten när man hittar dom så där på morgonen.
Kör en gammal goding då A-13ALäser du detta måste du posta bild på en klocka.
Klocka:Läser du detta måste du posta bild på en klocka.
Klocka var det!Läser du detta måste du posta bild på en klocka.