Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja där har jag tittat Skumt att den inte fanns med. Kanske någon kickstartergrej?
Den hade jag inte sett tidigare. Jag gillar den. 1250 Euro?Har börjat kika lite på Tourby och deras lawless serie. Vad tycker ni om denna? Har bara hört gott om deras hantverk.
https://www.tourbywatches.com/watches/
Den blå ser också bra ut. Och då har jag i regel svårt för just blå klockor.Den hade jag inte sett tidigare. Jag gillar den. 1250 Euro?
Fruktansvärt snyggt! Ja klockan den är bra den också .Trodde inte att jag skulle klara av färgen grön på en klocka,men gillar mer o mer.
Skål.
Mikromärken rulesFruktansvärt snyggt! Ja klockan den är bra den också .
Kan nog hålla med om det efter lite egna utsvävningar åt annat håll och tillfällig sinnesförvirring.Mikromärken rules
Man måste halka lite snett iblandKan nog hålla med om det efter lite egna utsvävningar åt annat håll och tillfällig sinnesförvirring.
Går på rätt håll igen .
38, 40 och 42mm om jag fattat allt rätt.Enligt Average Bros Instagram så ska Christopher Ward komma med något som ska "make some waves in the watch world" om 10 dagar.
Intressant måste jag säga, hoppas på en 41mm C60. Samma moderna stil som 43mm och 38mm. Kanske en keramisk pepsi GMT.
Jag nöjer mig med 42mm Var har du läst detta?38, 40 och 42mm om jag fattat allt rätt.
Finns lite info kring detta på christopherwardforum.com, tror dock att det inte är officiellt bekräftat än men det finns många där med goda känningar så tror detta stämmer.Jag nöjer mig med 42mm Var har du läst detta?
Ska genast dit och läsa, tackFinns lite info kring detta på christopherwardforum.com, tror dock att det inte är officiellt bekräftat än men det finns många där med goda känningar så tror detta stämmer.
Nu har jag läst och det verkar stämma med 42, 40 och 38.Finns lite info kring detta på christopherwardforum.com, tror dock att det inte är officiellt bekräftat än men det finns många där med goda känningar så tror detta stämmer.
Vi hungrar efter info kring denna, posta, snälla.Nu har jag läst och det verkar stämma med 42, 40 och 38.
Jag har också snokat mig fram till en numera borttagen bild från Instagram. Tydligen så hade CW skickat ut en del MKIII C60's till "influencers" redan nu, varav en läckte bilderna på sin C60 på Instagram.
Jag sparade ner bilden men vet inte om jag ska posta den, vad säger ni?
Ska jag posta eller respektera CW's embargo?
Det brukar ju postas läckta bilder till höger och vänster här så kör på.Nu har jag läst och det verkar stämma med 42, 40 och 38.
Jag har också snokat mig fram till en numera borttagen bild från Instagram. Tydligen så hade CW skickat ut en del MKIII C60's till "influencers" redan nu, varav en läckte bilderna på sin C60 på Instagram.
Trevlig boett.Gav mig ut på internätet för att se om jag drömde att jag såg en Swiss Made Phoibos. Det gick inte så bra, men jag hittade en annan klocka som såg skoj ut. Skall tydligen upp på kickstarted i maj och dykaren kommer att kompletteras med en field, en casual och en dressklocka i slutet på året. Kuddformad boett, 39mm bezel, 42mm i diameter, välvt safirglas, NH35, keramiskt inlägg. Släpps i tre färger, svart, rosa och blå. Jag tycker att den såg väldigt skoj ut och lite annorlunda. MAS Watches Irukandji
Kom igen @BirchgroveNu har jag läst och det verkar stämma med 42, 40 och 38.
Det var det jag fastnade för också. En grön variant tycker jag fattas dockTrevlig boett.
Vi hungrar efter info kring denna, posta, snälla.
Det brukar ju postas läckta bilder till höger och vänster här så kör på.
Yes, here we go!
Super, tack. Spontant WTF har de gjort med denYes, here we go!
Jag är nog lite besviken. Men ska inte döma ut den förens jag fått se alla varianter.
Okej kanske överreagerade lite, men nja, timvisaren var inte snygg.Super, tack. Spontant WTF har de gjort med den
Den "gamla" är snyggare, sa Bull. Hoppas på finare i slutänden.Yes, here we go!
Jag är nog lite besviken. Men ska inte döma ut den förens jag fått se alla varianter.
Dom äldre visarna var bättre imo, samt varför har dom valt att skippa wave pattern tavlan?
Ingen applicerad logga kl 12 heller, f-n jag är besviken, all denna väntanOkej kanske överreagerade lite, men nja, timvisaren var inte snygg.
Edit: Inte minutvisaren heller.
Ja, inget orginal Trident DNA kvar alls. Känns som en konstig väg att gå det där.Okej kanske överreagerade lite, men nja, timvisaren var inte snygg.
Edit: Inte minutvisaren heller.
Kan bara hålla med dig.Ja, inget orginal Trident DNA kvar alls. Känns som en konstig väg att gå det där.
Som vilken annan generisk dykare som helst.