• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Equilibrium

Garth
2-Faktor
826EA421-7D9C-430F-8293-FB7E37304CA3.jpeg
 

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Någon som beställt eller klämt på denna nya dinka från Steeldive? Jäkligt nöjd men mina andra två kanske jag slår till:p. Dock får ju ett Panerai look a like band fixas...

SD1956S Steeldive 43mm CUSN8 Solid Bronze Case Super Luminous NH35 Automatic 500M​

steeldive panerai.JPG
 

v0n

Patek
2-Faktor
Radikalt fredagsmys, JAAA! Ska vi försöka få tillbaka trådens gamla goa själ och mojo?

RÖSTNING!
Kärleksgubbe = JA
Tumme upp = NEJ/NJA, vi har det bra som det är nu.
Sur gubbe = Jag är lurkare / Jag törs inte posta / Jag ogillar tråden och dess innehåll / Min åsikt är viktigare än andras / Ingen aning men ska anmäla / Övrigt gnäll

Kul va :woot:
 

v0n

Patek
2-Faktor
Radikalt fredagsmys, JAAA! Ska vi försöka få tillbaka trådens gamla goa själ och mojo?

RÖSTNING!
Kärleksgubbe = JA
Tumme upp = NEJ/NJA, vi har det bra som det är nu.
Sur gubbe = Jag är lurkare / Jag törs inte posta / Jag ogillar tråden och dess innehåll / Min åsikt är viktigare än andras / Ingen aning men ska anmäla / Övrigt gnäll

Kul va :woot:
Fan Leo, inga skrattgubbar sa jag! Oseriöst 😂
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Radikalt fredagsmys, JAAA! Ska vi försöka få tillbaka trådens gamla goa själ och mojo?

RÖSTNING!
Kärleksgubbe = JA
Tumme upp = NEJ/NJA, vi har det bra som det är nu.
Sur gubbe = Jag är lurkare / Jag törs inte posta / Jag ogillar tråden och dess innehåll / Min åsikt är viktigare än andras / Ingen aning men ska anmäla / Övrigt gnäll

Kul va :woot:
Lycka till ❤️
 
  • Like
Reactions: Jox

v0n

Patek
2-Faktor
Någon som beställt eller klämt på denna nya dinka från Steeldive? Jäkligt nöjd men mina andra två kanske jag slår till:p. Dock får ju ett Panerai look a like band fixas...

SD1956S Steeldive 43mm CUSN8 Solid Bronze Case Super Luminous NH35 Automatic 500M​

steeldive panerai.JPG
Kronskyddet :eek: Buss på Paneraj-rajs... @Palenkovich , @mårt m.fl, så här kan vi inte ha det, ANMÄL, någon, ring bängen, stäm, pågående stöld! Diskutera...?
Steeldiive de jävlarna, lekstuga och fattiglappar sa jag!
dadd003febb1aa106b28ef44dc663f55.jpg

(obs, ironi, nu ska jag natta ungarna hej).
 
Topp