Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dystert och vardagsromantiskt i ljuvlig symbios, det blir tio poäng på morotsstillebenet inget snack![]()
![]()
Käkar morötter![]()
Är fortfarande lite småavis på den där rackaren. Om ni skulle tröttna på varandra så vet ni var jag finnsDenna lilla goding får tid på handleden idag. Min lilla Seiko SUS reissue.
![]()
Skål på er.
![]()
Skål på er och alla andra!
Tycker mig se @Nilas skymta bakom däcken.
Fan Leo, inga skrattgubbar sa jag! OseriöstRadikalt fredagsmys, JAAA! Ska vi försöka få tillbaka trådens gamla goa själ och mojo?
RÖSTNING!
Kärleksgubbe = JA
Tumme upp = NEJ/NJA, vi har det bra som det är nu.
Sur gubbe = Jag är lurkare / Jag törs inte posta / Jag ogillar tråden och dess innehåll / Min åsikt är viktigare än andras / Ingen aning men ska anmäla / Övrigt gnäll
Kul va![]()
GT i mugg. Real men don't use glases. Skål på er.Skål på er och alla andra!
![]()
Lycka tillRadikalt fredagsmys, JAAA! Ska vi försöka få tillbaka trådens gamla goa själ och mojo?
RÖSTNING!
Kärleksgubbe = JA
Tumme upp = NEJ/NJA, vi har det bra som det är nu.
Sur gubbe = Jag är lurkare / Jag törs inte posta / Jag ogillar tråden och dess innehåll / Min åsikt är viktigare än andras / Ingen aning men ska anmäla / Övrigt gnäll
Kul va![]()
Jag hade gärna sett en panda dial!Vad tycker panelen om tuxedo dials?
Vi har gjort en rendering på vår chrono dressad i smoking.
![]()
![]()
Dr Steve Brule är en av mina favvokaraktärer ever, bara så du vet #veryimportant ...om han har panda dial i sin KLOCKA vet jag inte.Jag hade gärna sett en panda dial!![]()
3:50 aka precis i slutetHelvete, kom på att jag nog måste sammanställa resultatet (och vem fan skulle ha intresse i det?) ...ogenomtänkt, som tur är lyssnar ingen på mig ändå.
KronskyddetNågon som beställt eller klämt på denna nya dinka från Steeldive? Jäkligt nöjd men mina andra två kanske jag slår till. Dock får ju ett Panerai look a like band fixas...
SD1956S Steeldive 43mm CUSN8 Solid Bronze Case Super Luminous NH35 Automatic 500M
![]()
KronskyddetBuss på Paneraj-rajs... @Palenkovich , @mårt m.fl, så här kan vi inte ha det, ANMÄL, någon, ring bängen, stäm, pågående stöld! Diskutera...?
Steeldiive de jävlarna, lekstuga och fattiglappar sa jag!
![]()
(obs, ironi, nu ska jag natta ungarna hej).
Skit också att frugis har konfiskerat baseballträet annars hade det blivit andra bullar, det vet du
Vi har en reverse panda!Jag hade gärna sett en panda dial!![]()
Ah, Nordstan. Det är mycket som klarnar nu men är ni verkligen välkomna där sedan Murveln fick slå igen?Skit också att frugis har konfiskerar baseballträet annars hade det blivit andra bullar, det vet duär du i nordstan elle? bra,ses sen
![]()
Blev utslängd väntar vid Brunnsparken äh går in o tar en bärs o raggar på 60 åringarna på. palace.Skit också att frugis har konfiskerar baseballträet annars hade det blivit andra bullar, det vet duär du i nordstan elle? bra,ses sen
![]()