• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Blanksvart häffaklump till fredagswirren.

A70070F7-751C-4317-A6FE-F6480D528732.jpeg

Traska öppnar för beställningar kl. 16. Är det någon som är köpsugen? Jag funderar lite på en Commuter i mintgrön eller vit (den här varianten är faktiskt vit till skillnad från v1 som har en slags vitaktig sunburst).

Vi har en reverse panda! :)
Testat Panda, inte 100% på denna modellen IMHO.
Tydligen försvann även mitt svar på detta inlägg eftersom det var i samma inlägg som mitt svar till @Von som inte fick vara kvar p.g.a. off-topic. Så svarar på nytt 🙈

Jo jag har sett den och även om den är läcker så kittlar den inte på samma sätt som en panda dial för mig. Annars gillar jag modellen som tusan och den verkar ju ha fått goda omdömen av dem som köpt också!

Antar det var en supersur gubbe som gällde där ja...fast omröstningen var faktiskt stängd 🙁
aja, same ole same ole låt oss återgå till diskussionen och fortsatt trevlig helg alla!

Bara för att göra byteslördagen lite mer spännande då kör vi en lottning.
Nr 1 spännande quartz certina
Nr 2 läcker quartz pulsar
Nr 3 cw
Nr 4 helios
Nr 5 🍊
Nr 6 tråk monta

Jag börja dra... Å nej, en tråk monta🤷‍♂️ nu är det eran tur, varsegod✌️

Trevlig lördag vänner!

Tillbaka
Topp