Jman
Basic
Krispig!Den är faktisk så där bra som internetfolket skriver.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krispig!Den är faktisk så där bra som internetfolket skriver.
![]()
stenhårt!Stålis på. Varit så mycket digitalt här på sistone så jag blev lite sugen
![]()
På väg till sauron eller?Gäller att hålla sig på vägen.
![]()
Yes har @Von med mig som back up.På väg till sauron eller?
Yes har @Von med mig som back up.
Jäääääävlar (ursäkta språket). Vad tittar jag på....räknar man Smeagol som en pålitlig back up så sure
![]()
![]()
Sitter ju som ett smäck. Jag är merRamlade in en snyggt borstad Certina från @Kalvin idag
Jag älskar när sekundvisaren träffar index ❤
![]()
Lite intressant också hur man mäter handleder... jag brukar mäta min till knappt 18,5 cm så här års och drygt på sommaren...
Men enligt kalvin skulle klockan passa max 17,5-18... men den sitter perfekt
Samtidigt satt en Zodiac jag sålde till @Jox bra på hans 19,5-20 cm handled när den var inställd för mej![]()
Sitter ju som ett smäck. Jag är merän vad jag trodde
Visst fasen prick den index fint![]()
hehe, väntar fOrT på sista pusselbiten, fortsättning följer...Jäääääävlar (ursäkta språket). Vad tittar jag på??? Är det den Dark Manta-tavlan? Under Pontiac Silver Duuuuuuuuuum?
Väntar med spänning!hehe, väntar fOrT på sista pusselbiten, fortsättning följer...![]()
Sitter som en smäckFick just denna på posten som generöst lånats ut i några dagar av @Hellmao . Ska bli väldigt kul att testa
![]()
Man ser snabbt vad klockan är utan att behöva räkna indexHej, vad ska man med12h bezel till och varför är den unidirectional? Någon som har tips på vad jag kan använda den till?
![]()
Förutom att räkna avverkad VAB då…
Risk för nackspärr ju, eller att jag petar mig oavsiktligt i ögat om jag vridit så 3 är kl 12, tough life!Man ser snabbt vad klockan är utan att behöva räkna indexSedan kan det vara bra för att följa en annan tidzon ex. om man är på semester eller har viktiga affärer med utlandet
![]()
Då kan du ju köpa en likadan om ett par år![]()
Jag vill ha den här, men boetten är i ’resin’ och blir därför fult om ett par år. Snåljåpar![]()
Jag är riktigt sugen. Dock lite väl mycket pengar för att chansa. Gillar man den inte så är man körd. Andrahandsvärdet är nog inget att hurra för :/För den som vill köra lite hardcore mikromärke har Bamford släppt lite nya färger av sin B347. T ex ”Predator” på bilden eller en klassisk Panda.
Det enda som håller tillbaka mig är priset och då inte för att jag tycker den är för dyr utan snarare att jag inte har råd……
https://bamfordlondon.com/pages/new-bamford-b347
![]()