Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Massena kostade bara 40kUSDNu så, Halios hittade hem här, tropic skulle det vara.
![]()
Obs: en timme kvar till släpp av oköpbar klocka nr 1 och 2 timmar kvar till släpp av oköpbar klocka nr 2 med en manet på.
Ja, testa köp en via perpetuel.com så är jag etta i kön om du lyckasMassena kostade bara 40kUSD![]()
vilket var andra släppet?
![]()
Edit: Nu kopplade jag, manet var Nivada Depthmaster?
Aha, ok.. nja.. gillade inte designen. Fanns att köpa för typ 3 veckor direkt från Nivada (om jag inte missminner mig).Tittade på dem då och tyckte det var lite dyrt, hamnade väl på c.a 13,5kSEK. Visste inte att modellen blivit så populärJa, testa köp en via perpetuel.com så är jag etta i kön om du lyckas
Jag vill ha min ocksåNämen tjenare pjäsen!
![]()
Nytt från Kina idag. 1000:- och en veckas leveranstid. Inte illa.![]()
Nytt, extremt, trevligt band ifrån Triwa. Egentligen köpt till en annan klocka, men den får nog stanna på min Smiths!![]()
![]()
Jaja, men nu strulade köpproceduren såklart så de tog slut. J-a bankkort som ska vara så säkert hela tiden.Aha, ok.. nja.. gillade inte designen. Fanns att köpa för typ 3 veckor direkt från Nivada (om jag inte missminner mig).Tittade på dem då och tyckte det var lite dyrt, hamnade väl på c.a 13,5kSEK. Visste inte att modellen blivit så populär![]()
FyfanNämen tjenare pjäsen!
![]()
Vad är det där? Såg kul ut.
Jepp. Finns automat också men jag verkar ha fastnat i att köpa på mig billiga beaters med kvartsverk för tillfället. Väntar på en till g-shock också.Quartz?
Aaaa nu fattar jag
Båda är fina, men jag gillar den här mycket mer.Vad är det där? Såg kul ut.
Edit: läste på. Kul. Stor skillnad i framtoning jämfört med Tidlös häromveckan
Nämen tjenare pjäsen!
![]()
Vilka pjäser hörrni, grattis! Tyckta alla referensena var bra denna gång!Hej på dig.![]()
![]()
Vilken minimage du har.
Om du ser någon med 1 arm smyga runt utanför så är det bara jag.Nej men vi tar en till bild på GG va?
![]()
Nästa lån...Nej men vi tar en till bild på GG va?
![]()