Kan vara (•)(•) med.Hemel måste vara givare va eftersom den har pushers?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara (•)(•) med.Hemel måste vara givare va eftersom den har pushers?![]()
Satana grym kombo!
Precis packat upp min men det passar ju tyvärr inte riktigt i denna trådenKom ett stort paket idag fick gräva men fann
Halios Seaforth
Certina ph500m
CW Super compressor
Stort tack till @Glantzen
![]()
![]()
![]()
![]()
Inte en enda micro eller affordable kvar tyvärr@Glantzen Vad har du kvar?grymma klockor som fick lämna.
Äsch den är affordable.Precis packat upp min men det passar ju tyvärr inte riktigt i denna tråden![]()
Tack för att du kollade i alla fall.Trevlig helg allihopa!
@Nikk - Det var riktigt dåligt med 18mm. Ett trist läder fanns det, men nja, jag skulle nog skippa det om jag vore du.
![]()
Grattis!Fick hem denna idag. Formex Essence ThirtyNine Dégradé. Trodde när jag beställde den att jag skulle bli först på forumet med en sådan. Men det tog så lång tid mellan beställning och leverans att @Nilas och @InWester hann införskaffa varsin. Men jag kanske är först med 39mm?
Otroligt fin tavla som skiftar utseende beroende på ljuset, skön länk och det lite roliga "case suspension"-systemet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar! Verkar vara en riktigt fin pjäs!Grattis!Ruggigt trevliga grejer och lätt värt pengarna. Är helnöjd med min.
Den svarta alpinist på riktigt fint som en explorer.Det kom en länk från Uncle Seiko idag. Känns skön
![]()
Byteshandel på en macktoa?Precis packat upp min men det passar ju tyvärr inte riktigt i denna tråden![]()
Nöjd?? Riktigt jädrans nöjd med minFick hem denna idag. Formex Essence ThirtyNine Dégradé. Trodde när jag beställde den att jag skulle bli först på forumet med en sådan. Men det tog så lång tid mellan beställning och leverans att @Nilas och @InWester hann införskaffa varsin. Men jag kanske är först med 39mm?
Otroligt fin tavla som skiftar utseende beroende på ljuset, skön länk och det lite roliga "case suspension"-systemet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, nu har jag bara haft den några timmar, men första intrycket är imponerande!Nöjd?? Riktigt jädrans nöjd med min![]()
Jag var inte jätteförtjust i början.. var van att bära dykare men den växte rejält efter nån dag på handleden och nu är det favoriten i min extremt lilla samling.Ja, nu har jag bara haft den några timmar, men första intrycket är imponerande!![]()
Där är ju den!
Inte den här gången, PostMord fick lösa biffen istället.Byteshandel på en macktoa?