Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, nåt åt det hållet! Silvergrå kanske? Riktigt snygg iaf...Är datumskivan silver?![]()
Byteslördag
Riktigt trevligt att man matchat indexJa, nåt åt det hållet! Silvergrå kanske? Riktigt snygg iaf...
![]()
Tack själv! Ser ju ut att sitta skitbra!
Vad är det där för ref? Den är uuurtjusig!
Den där är verkligen strålande! Hur var det - är det en mod eller går den att köpa färdig i det här utförandet?Skickar tillbaka Aquaracern. Tycker min kaffepengarsvostok är roligare.![]()
![]()
Gör du rätt i då! Vidare mot nästa förälskelseSkickar tillbaka Aquaracern. Tycker min kaffepengarsvostok är roligare.![]()
![]()
SLUTA! Saknar ju min SPB14x …Den här kan eventuellt hänga löst, bara en liten heads-up.
![]()
Khaki's är fräcka! Vill dock minnas att de saknar skruvad krona så det har aldrig blivit nåt köp
Oh, mitt favoritämne...nästan.Khaki's är fräcka! Vill dock minnas att de saknar skruvad krona så det har aldrig blivit nåt köp![]()
Sinnesro.Oh, mitt favoritämne...nästan.
Varför måste du ha skruvad krona om man får fråga?![]()
Sinnesro är underskattat, bästa anledningen jag hört everSinnesro.
Som ny medlem är jag icke betrodd att skriva i MTB tråden men jag och min affordable klocka har cyklat i höstsolen.
![]()
![]()
...såklart. Gunde. Inte för att skryta men tog den på skruvade kronan, 10 poäng, vann jag?Cool MTB, säkert fin som en Svan i skogen...
Nej...såklart. Gunde. Inte för att skryta men tog den på skruvade kronan, 10 poäng, vann jag?![]()