Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det är en mod!Den där är verkligen strålande! Hur var det - är det en mod eller går den att köpa färdig i det här utförandet?
Har försökt förälska mig ett tag men går bet och faller tillbaka på att jag fortfarande är rätt tänd på det jag har i lådan. Märkligt.Gör du rätt i då! Vidare mot nästa förälskelse
Vad är det du önskar i en klocka? Om du skulle komplettera lådan?Tack! Det är en mod!
Har försökt förälska mig ett tag men går bet och faller tillbaka på att jag fortfarande är rätt tänd på det jag har i lådan. Märkligt.
Men man kan ju köpa nya band och länkar istället! Någon som provat tid och tings president eller jubilee?
![]()
Har väl redan det jag behöver men har lite span på blå quartzdykare på länk. Trodde verkligen på aquaracern + har varit sugen på den länge. Lite av en besvikelse när noll kemi uppstod.Vad är det du önskar i en klocka? Om du skulle komplettera lådan?
Var det en sån du köpte?Har väl redan det jag behöver men har lite span på blå quartzdykare på länk. Trodde verkligen på aquaracern + har varit sugen på den länge. Lite av en besvikelse när noll kemi uppstod.
Vad är det du har på G iom darksidebeteendet?
Var det en sån du köpte?
![]()
Har inga problem med att det inte är skruvad krona. Däremot skulle den behöva lite AR. Gillar den ändåKhaki's är fräcka! Vill dock minnas att de saknar skruvad krona så det har aldrig blivit nåt köp![]()
Härligt.Måste bara bomba lite här. Spenderade hela eftermiddagen med hunden i skogen idag och vi avslutade dagen med att njuta av solnedgången på stranden vid sjön. Första dagen på länge när jag känner att jag gjort något som gett mig energi.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ångrar jag att jag inte orkade ta mig ut någonstans idag!Måste bara bomba lite här. Spenderade hela eftermiddagen med hunden i skogen idag och vi avslutade dagen med att njuta av solnedgången på stranden vid sjön. Första dagen på länge när jag känner att jag gjort något som gett mig energi.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är det en synvilla eller är det en sjukt stor dome?....räknar man Smeagol som en pålitlig back up så sure
![]()
![]()
Men för helvete! Vad har jag missat!? Manta Ray dome-deluxe! Fler bilder! På chokladkaka oxå. Dämn.....räknar man Smeagol som en pålitlig back up så sure
![]()
![]()
NjaaaeByteslördag![]()
Fortis B-42 Cosmonaut ChronographVad är det där för ref? Den är uuurtjusig!
Lite hopp låter det somNjaaae
Fortis B-42 Cosmonaut Chronograph
För mer info:
![]()
Official Cosmonauts Chronograph
Made to be used! For 25 years we have equipped the pioneers of our time with reliable space watches. A loyal companion on every mission!www.fortis-swiss.com
Alltid svårt att komma iväg men också alltid värt det när man väl gör det. Älskar att vara i skogen.Nu ångrar jag att jag inte orkade ta mig ut någonstans idag!
Inte jag heller, men jag vet vem Gunde Svan är, har gör reklam för diesel.Nu förstår jag inte skämtet riktigt, säkert jätteroligt för er som är insatta
Jag fattade det som att det var Khakin som han pratade om ang. skruvad krona men jag kan ha fattat fel?Inte jag heller, men jag vet vem Gunde Svan är, har gör reklam för diesel.
Ang. Halios-en
Universan är fin, har två stycken, de badar ofta och om jag inte minns fel är det i alla fall AR på insidan glaset.
Den syns kan man säga, tror den kallas "skydome" vilket är ett ganska passande namnÄr det en synvilla eller är det en sjukt stor dome?
Svär inte så förbannat ! Det kommer fler bilder om sura tullfarbrorn bara kunde sluta bråka med mina stackars försändelser någon gångMen för helvete! Vad har jag missat!? Manta Ray dome-deluxe! Fler bilder! På chokladkaka oxå. Dämn.
Atlanticen är ju stenhård!Uttråkad. Heads-up!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaha! Kämpa! Ser ut som nåt att vänta på.Den syns kan man säga, tror den kallas "skydome" vilket är ett ganska passande namn
Svär inte så förbannat ! Det kommer fler bilder om sura tullfarbrorn bara kunde sluta bråka med mina stackars försändelser någon gång![]()