• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Grönt band på en Vostok😎
PXL_20211023_204108836.jpg

That's what she said! 🤏 Banden är från typ tidochting eller liknande, va? Riktigt bra färgmatchning och de ser även väldigt mjuka och följsamma ut. 🙂
Haha, diametern då kanske? 🤔😁 Japp, det är från @tidochting.se. Riktigt härliga färger och sjukt sköna. Har dem på fyra av mina klockor nu, hehe.

Har till och med haft svårt med en 38mm dykare men denna var mumma 😍
För att vara en så pass liten dykare så bärs den förvånansvärt bra, känns mer som 36-37mm på armen. 😊

Jaså? Jag som funderade på att åka in till bolaget och handla en medans de finns kvar! Är den måhända lite för mild? Det är en av mina farhågor gällande denna.
Bild för topic.
20211024_120406.jpg
Nja, jag tycker nog inte den är för mild (beror ju på vad man jämför med. Det går ju aldrig jämföra med Islaywhisky tex) men jag upplevde den ganska spritig och parfymig. Nikka har ju annars flera riktigt bra whisky men nja, denna hör nog inte till dom om jag får tycka.

Vinterkittat och prova hojen man ska pendla med, lite skillnad från en hybrid/gubbracer 😅.. sen att man känner sig som 15 år igen med HT och 26” kan jag leva med 😎
A1F4663A-6AB9-46CA-A45D-58C0F02F86C7.jpeg
E421A8F7-5D7C-4108-9A90-4B3D3F25482A.jpeg
26" är helt perfekt i stadsmiljö, finns inget skäl att hålla på med något annat om man inte har långa sträckor på platt landsväg alternativt tuff skogsterräng på vägen till pendlingsmålet.

Tillbaka
Topp