• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nicke75

Patek
2-Faktor
Litet smäckjobb på morgonen flytta 22tons maskin gott om plats.
EC84F991-25BB-4E2E-B10B-B43DA24F6396.jpeg
692ECCEB-E053-4E2B-9C92-A504BB97D2DF.jpeg
1F5B6694-21C1-4CB2-8CCE-A5C33EA176B2.jpeg
FB2459C8-9F23-4359-96DD-CFB98ABB89B5.jpeg
72CE9BC7-3992-4CFC-AE34-4B124120CBE6.jpeg
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Osäker om det är skillnad på tjockleken mellan automatisk och manuell. Dock så slipper man ju den roterande skivan på den manuella så känns som den skulle kunna vara tunnare. 🤔
Ja det var lite så jag tänkte också. Men gissningsvis bör de ha använt samma boett rakt över?

Edit: kollade hemsidan och är nog likadan boett på samtliga modeller, 13mm :)
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Fasiken.. vill ha min också :drowning: Nope, helt dött. Inte ett ord:bag: var det bara jag som beställde från mi-watch?
Du sparar väl en liten slant på den vägen eftersom den är momsad och klar, men surt att vänta när andra får sina :( Jag beställde iaf från GGs hemsida, vet inte hur de andra här på forumet gjorde, men gissningsvis har alla som redan fått beställt direkt från GG
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Du sparar väl en liten slant på den vägen eftersom den är momsad och klar, men surt att vänta när andra får sina :( Jag beställde iaf från GGs hemsida, vet inte hur de andra här på forumet gjorde, men gissningsvis har alla som redan fått beställt direkt från GG
Prismässigt blir det nog samma? Priset från mi-watch hamnade nog på typ 6600 (600 EUR). Exakt, verkar vara som om alla som beställt från GG börjat få sina levererade. Aja, bara att sitta och vänta :(
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Vad tycks om denna, jag gillar formerna men osäker på all text, känns onödish. 50 % rabatt på påhittad prisbild vid släpp 2/11, Kickstarter.

AFACC92E-1401-4192-A4BE-3CE29F8E1E50.jpeg

Lånad bild
Snygg! Är priserna inklusive 50% off eller är det "list"?
Om den billigaste kostar $400 med selitta och h-link i titan känns det som ett bra pris!
 
Topp