Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, bra med en smal klocka!Litet smäckjobb på morgonen flytta 22tons maskin gott om plats.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
God morgon alla!
Ingen jävla Speedy tuesday (dom e ju skitdyra och inget för oss som föredrar kvantitet...)
men en exakt lika snabb Crille-chrono.
Och band med fartränder såklart
Vem kan leva utan?
![]()
Den badades med en del i somras
Otrolig tavla!Solen tittade fram sent på eftermiddagen.
![]()
Helt fantastisk!Otrolig tavla!
Osäker om det är skillnad på tjockleken mellan automatisk och manuell. Dock så slipper man ju den roterande skivan på den manuella så känns som den skulle kunna vara tunnare.Är den manuella tunnare än automaten? Tycker min är ganska slimmad också![]()
Ja det var lite så jag tänkte också. Men gissningsvis bör de ha använt samma boett rakt över?Osäker om det är skillnad på tjockleken mellan automatisk och manuell. Dock så slipper man ju den roterande skivan på den manuella så känns som den skulle kunna vara tunnare.![]()
Det där är nästan att utmana ödet.GG hårdtestas.
![]()
![]()
Första hairlines är redan satta ändå efter gårdagens trädgårdsarbeteDet där är nästan att utmana ödet.![]()
Fasiken.. vill ha min också
Du sparar väl en liten slant på den vägen eftersom den är momsad och klar, men surt att vänta när andra får sinaFasiken.. vill ha min ocksåNope, helt dött. Inte ett ord
var det bara jag som beställde från mi-watch?
Är det Joseph Bonnie eller Watchwear? Snyggt färgmatchat!Avslutar dagen med lite affordable.
![]()
![]()
Prismässigt blir det nog samma? Priset från mi-watch hamnade nog på typ 6600 (600 EUR). Exakt, verkar vara som om alla som beställt från GG börjat få sina levererade. Aja, bara att sitta och väntaDu sparar väl en liten slant på den vägen eftersom den är momsad och klar, men surt att vänta när andra får sinaJag beställde iaf från GGs hemsida, vet inte hur de andra här på forumet gjorde, men gissningsvis har alla som redan fått beställt direkt från GG
Ja du har nog rätt där, jag tänkte 6k (barnsligt räknat)Prismässigt blir det nog samma? Priset från mi-watch hamnade nog på typ 6600 (600 EUR). Exakt, verkar vara som om alla som beställt från GG börjat få sina levererade. Aja, bara att sitta och vänta![]()
Det är Watchwear, grymt bra för pengen!Joseph Bonnie?
Är det Joseph Bonnie eller Watchwear? Snyggt färgmatchat!
P. S. Duktigt avis på Diagon Alley!![]()
Snygg! Är priserna inklusive 50% off eller är det "list"?Vad tycks om denna, jag gillar formerna men osäker på all text, känns onödish. 50 % rabatt på påhittad prisbild vid släpp 2/11, Kickstarter.
![]()
![]()
Lånad bild
Jag tolkar det som list, dvs halva det priset på kampanjen. De släpper bara 10 st av den vita.Snygg! Är priserna inklusive 50% off eller är det "list"?
Om den billigaste kostar $400 med selitta och h-link i titan känns det som ett bra pris!
Pax att vara med på passaround på den grönaHar skissat på en Type XX-stylad chrono med vår chrono som bas. Alla detaljer är inte 100% satta, men jag tänkte göra en grön och en brun fumé-dial. Sen vill jag gärna släppa denna på Bund också!Vad tror ni?
![]()
![]()