Daydream_ll
Basic
Lite nytt band
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du en sådan läcker cabriolet som Jack Nicholson kör i ’Livet från den ljusa sidan’ ?Besiktningsgubbarna tyckte att gammelsaaben var så fin att de ville titta på den en gång till, så nu är vi tillbaka
![]()
Tyvärr inte, men mina föräldrar harHar du en sådan läcker cabriolet som Jack Nicholson kör i ’Livet från den ljusa sidan’ ?
Snyggt gummi, vad är det för ref? Har sett det tusen ggr men aldrig tagit reda på vad det heter.RZE idag
![]()
Bonetto 281Snyggt gummi, vad är det för ref? Har sett det tusen ggr men aldrig tagit reda på vad det heter.
Väl bekomme
Väl bekomme![]()
Ja, det blev en nödlösning där. Hupp, det glömde jag säga i förväg.Har du noterat att meshet är 21 eller 22mm och sedan nedfilat till 20?
Ja, det blev en nödlösning där. Hupp, det glömde jag säga i förväg.
Nej det är inte undertecknad som filat. Det var en urmakare i Fagersta som gjorde det åt mig så att bandet skulle passa just den klockan.Jaha, är det du som gjort det? Snyggt filat
Absolut ingen fara, jag fick det ju dessutom gratis!![]()
Tog längre tid till Norrland..Nytt band till Hong Kong LE.
![]()
Tog längre tid till Norrland..
Märkte att tjejen tydligen hade tagit undan posten så bli bandbyte senallt före fredag är en vinst i postnords värld![]()
Märkte att tjejen tydligen hade tagit undan posten så bli bandbyte sen![]()
Tror jag får ta det via Nyman(advokaten), sen bädda i garagetAtt stjäla post är ett federalt brott, upplys henne om det![]()
Tror jag får ta det via Nyman(advokaten), sen bädda i garaget![]()
Orutinerat att inte vara först på plats när du väntar paket. Trodde alla gjorde det för att slippa frågor om vad man nu köptMärkte att tjejen tydligen hade tagit undan posten så bli bandbyte sen![]()