RebellGivetvis får vi se lite pisspatina till nästa sommar då också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
RebellGivetvis får vi se lite pisspatina till nästa sommar då också?
Ont: släng på ett gummi samma färg som tavlanGodmorgon (br)onsdag!
(brassdag låter liksom inte lika coolt)
![]()
Är Brastad en bra stad?Ont: släng på ett gummi samma färg som tavlan
Oft: Det låter som en håla innanför Lysekil
![]()
Absolut! Tips på var man kan hitta ett sånt gummi? Har letat..Ont: släng på ett gummi samma färg som tavlan
Oft: Det låter som en håla innanför Lysekil
![]()
Finns väl isofrane och cousins? Lite olika prisbilder och ev nyanser.Absolut! Tips på var man kan hitta ett sånt gummi? Har letat..![]()
Skulle precis länka den från cousins. Har för mig att @Von hade sånt på sin och det matchade riktigt bra!![]()
ISOfrane Rubber Dive Watch Strap in TURQUOISE | WatchObsession
The ISOfrane strap is a premier diving band, with a timeless, functional design that dates back to the 1960s. Order yours in turquoise.www.watchobsession.co.uk
![]()
![]()
ISOfrane Rubber Dive Watch Strap in TURQUOISE | WatchObsession
The ISOfrane strap is a premier diving band, with a timeless, functional design that dates back to the 1960s. Order yours in turquoise.www.watchobsession.co.uk
![]()
Inspirerande bilder! Mitt hemmakontor i källaren ser lite tråkigare utLitet smäckjobb på morgonen flytta 22tons maskin gott om plats.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu är inte jag någon expert. Men är verkligen det där gummi?Inspirerande bilder! Mitt hemmakontor i källaren ser lite tråkigare ut. Citizen Promaster GMT på gummiband för den rätta fältkänslan
![]()
Grym kombo med MN band.Inspirerande bilder! Mitt hemmakontor i källaren ser lite tråkigare ut. Citizen Promaster GMT på gummiband för den rätta fältkänslan
![]()
Bild/film på det sen?I dag är det (br)onsdag och då ska man ut och dansa på lokal med sin bronsklocka.
![]()
Klockpökare.Spände på denna idag, efter ett par veckor i lådan:
![]()
Fantastiska bilder! Vad tycker du om klockan då?Hemel idag.
![]()
![]()
![]()
Vilka bilderHemel idag.
![]()
![]()
![]()
Tack! Den är grymt bra! Utsedd till snyggaste klockan i samlingen av sambonFantastiska bilder! Vad tycker du om klockan då?
Grym kombo med MN band.
Ibland önskar man att man satt hemma
Men det gick bra och inget sönderkört.
Gott med lite spänning ibland.
Det är iallafall elastiskt så det innehåller nog gummi. Fast nu har jag bytt klocka till en affordable dyrgrip deluxe. Bröllopsdagslunch med frugan står för dörren.Nu är inte jag någon expert. Men är verkligen det där gummi?![]()
En fake mao? Eller en franken? Eller bägge?![]()
![]()
Nytt in. En custom sub med tavla från MM200 Irimote.
Sjukt svårt att fånga tavlan.
Går från svart till mörkt smaragdgrön.
Någon Seiko är det inte i alla fall. Ej säljbar på detta forum (som Seiko).En fake mao? Eller en franken? Eller bägge?
@yonsson, vad gäller här egentligen?
En fake mao? Eller en franken? Eller bägge?
@yonsson, vad gäller här egentligen?
Någon Seiko är det inte i alla fall. Ej säljbar på detta forum.