Exakt, storleken var inget som röstades fram.Så allmänheten har bestämt tavla men inte storleken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt, storleken var inget som röstades fram.Så allmänheten har bestämt tavla men inte storleken?
Stämmer at de involverade allmänheten. Dock var båda alternativen väldigt feminina. Bubbeltavlan var kanske lite mer unisex.
![]()
Läcker! Vad är det för något fabrikat!Äntligen fredag! Sjukt vad veckorna går snabbt![]()
![]()
Du får några ledtrådar. Svaret finns i botten av inlägget annars.Läcker! Vad är det för något fabrikat!![]()
Läcker! Vad är det för något fabrikat!![]()
Men precisDu får några ledtrådar. Svaret finns i botten av inlägget annars.
![]()
![]()
![]()
Russias finest - Vostok
Riktigt mysig kvintett du har därBandbytarFredag!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snygg! Synd bara att den är för stor för en dam om man skulle få för sig något.Inte micro, men affordable. Certina har släppt en mindre variant av sin retrodykare. Powermatic, 39mm och i ”damutförande” (pärlemor och diamanter). Jäkla synd med diamnterna, annars hade det varit en höjdare också som herrklocka. (Jag har ingen ambition att dra igång långa diskussioner om herr- vs damklockor).
![]()
Want To Know What Women Want? Ask Them.
Introducing the not-so-pink watch designed by committee - The Certina DS PH200M.www.hodinkee.com
![]()
![]()
![]()
Slål!Jaha, då var det fredag igen! Som vanligt, skål @TerryTee och alla andra goa trådvänner!
![]()
(Ledsen för sämsta bilden, är en sån dag idag!)
Sämsta och sämsta, kom inte här och claima något du inte kan backa upp!Jaha, då var det fredag igen! Som vanligt, skål @TerryTee och alla andra goa trådvänner!
![]()
Med en sån trio får du ju kika in i G-shocktråden oxå vet jaDet trillade in en transparent plastis i veckan men den har knappt hittat ut ur lådan än. Gillar den dock skarpt.![]()
Ännu sämre bild för topic, polarkaka utan pålägg och pärlplatta-session bådar gott för en extra glammig kvällJaha, då var det fredag igen! Som vanligt, skål @TerryTee och alla andra goa trådvänner!
![]()
Jag tror det bara var @MaBr och jag som hade ölet i glas medan ni hedningar drack ur kranium, och på den vägen är detÄnnu sämre bild för topic, polarkaka utan pålägg och pärlplatta-session bådar gott för en extra glammig kväll
Hur uppstod den numer legendariska @TerryTee skålen egentligen? Skål på er!
![]()
Jaaa så enkelt var det ja, på den tiden var det bara du och M i hela världen som drack bira i glas, tänk vad tiderna förändrasJag tror det bara var @MaBr och jag som hade ölet i glas medan ni hedningar drack ur kranium, och på den vägen är det![]()
Inte omöjligt att jag kikar in någon gång. Problemet är att det blir så många trådar om valet av klockor får styra. Man hinner knappt göra annat då.Med en sån trio får du ju kika in i G-shocktråden oxå vet ja![]()