Rios 1931 ja dom är galet bra och blir bättre med tiden.Är det Rios-band? Köpte ett för halva priset i veckan. Riktigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rios 1931 ja dom är galet bra och blir bättre med tiden.Är det Rios-band? Köpte ett för halva priset i veckan. Riktigt bra!
Vilken bild! Som tagen ur Sayorawatches pressmaterialHöstigt värre idag, men ganska varmt.
Squale GMT Pepsi på handleden.
![]()
Heads up på denna kommer på på ks.
![]()
Oja!Tänkte jag ska försöka hänga lite mer i denna fantastiska tråd nu när jag är en lycklig ägare av en Lorier! Har vi några andra Lorier-fans här inne månntro?
![]()
![]()
En sån jobbar jag med typ! perfekt slit o slängklockaFemtitvå stenkast från comfortzone! Tog mig ungefär en timme att ställa tiden. Det här med grab’n’go vetifan.
![]()
Nu hägrar stenugnsbakad pizza och karatefylla!
Den bästa av lördagar önskar jag er!
![]()
Har varit sugen på en luminox som nattbeater. Är du nöjd med den modellen eller? Ser snygg ut. Vad heter modellen?Luminox idag
![]()
Jag va väldigt nöjd med den,den märktes inte av på armen trots sin storlek,väger inget och sitter likt Squale 1521 på armen.Har varit sugen på en luminox som nattbeater. Är du nöjd med den modellen eller? Ser snygg ut. Vad heter modellen?
Superfestligt! hade nån liknande setup vid nåt tillfälle, passar ju perfekt nu i helgen. Här ska grävas i bandlådanMin halloween-kostym
![]()
När man äntligen tror man har blivit klok på dig och så gör du så här...Femtitvå stenkast från comfortzone! Tog mig ungefär en timme att ställa tiden. Det här med grab’n’go vetifan.
![]()
Nu hägrar stenugnsbakad pizza och karatefylla!
Den bästa av lördagar önskar jag er!
![]()
MUMS!Superfestligt! hade nån liknande setup vid nåt tillfälle, passar ju perfekt nu i helgen. Här ska grävas i bandlådan☢
![]()
![]()
Du borde oxå prova att gå emot allt som känns rätt! Tvärtom är supernajs! Bakofram och ut och in!När man äntligen tror man har blivit klok på dig och så gör du så här...
![]()
❤
Klokt sagt, samtidigt känner jag till mina begränsningar...tog det dig en timme att ställa faenskapet skulle det ta mig vadå, en vecka?Du borde oxå prova att gå emot allt som känns rätt! Tvärtom är supernajs! Bakofram och ut och in!![]()