Klokt sagt, samtidigt känner jag till mina begränsningar...tog det dig en timme att ställa faenskapet skulle det ta mig vadå, en vecka?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klokt sagt, samtidigt känner jag till mina begränsningar...tog det dig en timme att ställa faenskapet skulle det ta mig vadå, en vecka?![]()
Och hur ska jag tolka det här då...en månad?
Du får helt enkelt se hur lång tid det tar. Skickar den åt ditt håll när jag känner mig redo!Klokt sagt, samtidigt känner jag till mina begränsningar...tog det dig en timme att ställa faenskapet skulle det ta mig vadå, en vecka?![]()
Och idag får du ställa om den igenDu borde oxå prova att gå emot allt som känns rätt! Tvärtom är supernajs! Bakofram och ut och in!![]()
Kom precis på det. Som om det inte skulle räcka med huvudvärken.Och idag får du ställa om den igenGodmorgon
P.S den ligger ute på Köp & Sälj.....Tanken va god, att badklocka och badbyxor matchar, men ibland blir inköpen bara liggandes....![]()
Åh nej, du har ju dessutom min adress, hoppas postnord tappar bort den eller hamnar "i fel flöde" som det så fint heter i branschen (true story).Du får helt enkelt se hur lång tid det tar. Skickar den åt ditt håll när jag känner mig redo!
PS den har en käck liten lampa som lyser även i mordor!
Snyggt! Ska klura ut hur fan jag ställer om tiden på minSvart idag.![]()
Underbar ju! Ingen aning om varför jag inte slagit tillFemtitvå stenkast från comfortzone! Tog mig ungefär en timme att ställa tiden. Det här med grab’n’go vetifan.
![]()
Nu hägrar stenugnsbakad pizza och karatefylla!
Den bästa av lördagar önskar jag er!
![]()
Riktigt fräsch färgkombo!Dubbelpost från "Dagens klocka"-tråden
![]()
Tack!Riktigt fräsch färgkombo!![]()
Nej, det är ingenting som jag märker av iaf.Känner man någonsin av flexen när den sitter på handleden?
Är det den mörkblå tavlan?Halios idag!!
![]()
StämmerÄr det den mörkblå tavlan?![]()
![]()
Borealis Adraga White.
Verkligen "abyss" blåStämmer![]()
Ja lite synd har sett några som satt på länk som passar bra men minns inte vilka det va.Verkligen "abyss" blåBörjar bli lite sugen på en själv. Synd bara att de inte har länk.
Precis det finns ett par stycken, Uncle Seiko har nog ett Speedy Pro-alternativ.Ja lite synd har sett några som satt på länk som passar bra men minns inte vilka det va.
Fasen om inte det va någon som testade med sin länk från Speedmaster tro,men den köper man ju inte löst direkt![]()
Har bara sett generiska länkar, dvs med ändlänkar för ”böjda” bandhorn vilket inte ser vettigt ut på den där då den har ganska raka sådanaJa lite synd har sett några som satt på länk som passar bra men minns inte vilka det va.
Fasen om inte det va någon som testade med sin länk från Speedmaster tro,men den köper man ju inte löst direkt![]()