• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Klokt sagt, samtidigt känner jag till mina begränsningar...tog det dig en timme att ställa faenskapet skulle det ta mig vadå, en vecka? 🤔
1635631743028.gif
 
  • Wow
Reactions: v0n

v0n

Patek
2-Faktor
Du får helt enkelt se hur lång tid det tar. Skickar den åt ditt håll när jag känner mig redo! ❤️👋🥳
PS den har en käck liten lampa som lyser även i mordor!
Åh nej, du har ju dessutom min adress, hoppas postnord tappar bort den eller hamnar "i fel flöde" som det så fint heter i branschen (true story).
Sidospår, tror "fel flöde" betyder postsäck som råkade glömmas bakom konsum i säffle.
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Ja lite synd har sett några som satt på länk som passar bra men minns inte vilka det va.
Fasen om inte det va någon som testade med sin länk från Speedmaster tro,men den köper man ju inte löst direkt 😂
Har bara sett generiska länkar, dvs med ändlänkar för ”böjda” bandhorn vilket inte ser vettigt ut på den där då den har ganska raka sådana 😕

Testade själv med en länk jag hade liggandes och det såg ännu värre ut irl 😳
 
Topp