Vet inte. Den ligger död och begraven i lattjolajbanlådan.Riktigt monster är det. Som din legoklockaHur mår den ens nu för tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte. Den ligger död och begraven i lattjolajbanlådan.Riktigt monster är det. Som din legoklockaHur mår den ens nu för tiden?
Ta med den ut i den Isländska kargheten och ge den begravningen den så väl förtjänar.Vet inte. Den ligger död och begraven i lattjolajbanlådan.
Band length | 173.6 |
Band width | 22 |
Buckle type | butterfly |
Case diameter | 43 |
Case material | stainless-steel |
Case tone | steel |
Crown type | screw-down |
Crystal type | sapphire |
Dial color | blue |
Luminous color | none |
Luminous material | none |
Movement assembly | swiss |
Movement caliber | gl293 |
Movement jewels | 25 |
Movement vendor | sellita |
Water resistant depth | 300 |
Min förhoppning är att den en dag bara är borta av sig självt.Ta med den ut i den Isländska kargheten och ge den begravningen den så väl förtjänar.(Eller så byter du batteriet bara!)
Ny hydromod på G?Idag kommer DHL på besök med grundklockan till modden![]()
Inte denna gångNy hydromod på G?![]()
Vostok? SKX? Har man sagt A...Inte denna gång![]()
Grunden kommer vara en srpe69 som kommer få en annan Seiko-tavla, safirglas, customband och eventuellt andra visare, mer än så säger jag inte i nulägetVostok? SKX? Har man sagt A...![]()
Zelos kommande kronograf:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veckans första nykomling
![]()
Jag köper väl bara coola klockor?Wow, den där var faktiskt riktigt cool!
Väggklocka..?
GrymVeckans första nykomling
![]()
Ställer mig i köDen här trillade in idag
![]()
Riktigt välbyggd och väldigt snygg. Osäker på om den får stanna dock! Lång väntetid gör att man hinner ändra sig![]()