Trevliga dom där! Bärs dom true to size?Godmorgon
Nyförvärv
Dålig bild som vanligt å massa damm
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevliga dom där! Bärs dom true to size?Godmorgon
Nyförvärv
Dålig bild som vanligt å massa damm
![]()
Ja för fasen riktigt trevlig för pengen. Tycker den är typisk seiko. Korta luggar och ligger sådär seiko bra på handleden.Trevliga dom där! Bärs dom true to size?
Magisk komboMorning!
![]()
Äsch då, blev grymt ju!God morgon alla!
Och sorry @Von. I dag har jag sabbad Vonstoken.
Grått och orange. Vilken skum färgkombination att starta dagen med
![]()
Äsch då, blev grymt ju!![]()
Kan man säga, lackar bilen...Tack, allt för snällt!
Redan full så här tidigt på dagen?
Kan man säga, lackar bilen...![]()
Ungefär samma procentuella värdeökning som när @Rizzie fyller tanken på sin saab.Denna fick ett nytt band och hamnar i min låda efter att ha blivit ratad av svärfar...
Bandet kostar 800 kr mer än klockan
![]()
Klocka 0 kr, tack @Equilibrium
Läder 800 kr från jankoxxx
Sablar…Lyx middag på gångfather of the year
![]()
![]()
VarsågodDenna fick ett nytt band och hamnar i min låda efter att ha blivit ratad av svärfar...
Bandet kostar 800 kr mer än klockan
![]()
Klocka 0 kr, tack @Equilibrium
Läder 800 kr från jankoxxx
Ungefär samma procentuella värdeökning som när @Rizzie fyller tanken på sin saab.![]()
Varsågod
Bra att den kommer till användning.
Man kan även koka makaroner o korv ihopLyx middag på gångfather of the year
![]()
![]()
Rollar självklart bilen för bästa finish, funderade på att svampmåla med struktur men aerodynamiken blir så dålig dåCoolt,
Hippie-style?
Spray eller rulle?
Grymt pris! Inte helt oviktig info: Tribus är Christopher Wards (alltså personen som skapade klockmärket) nya märke. Han sålde sin andel i Christopher Ward (alltså klockmärket, inte personen) för att gå sin egen väg.För den som vill fynda micromärke. 70% av på en cosc certifierad klocka är inte dumt. Teal är tyvärr slutsålda men lax t ex är kul.
https://tribus-watches.com/collections/tri-01-collection
![]()
Det där fick du fan till! Trendsetter…Då tar jag mig en köpp!!
![]()
Blev sjukt sugen på en rosa eller gul med svart boett tills jag såg att den är 41mm stor med 50,5mm lug-lug...För den som vill fynda micromärke. 70% av på en cosc certifierad klocka är inte dumt. Teal är tyvärr slutsålda men lax t ex är kul.
https://tribus-watches.com/collections/tri-01-collection
![]()
Blev sjukt sugen på en rosa eller gul med svart boett tills jag såg att den är 41mm stor med 50,5mm lug-lug...![]()