Dessa va riktigt trevligaNytt från SM, vet inte alls vad dom hämtat inspirationen ifrån. Men å andra sidan är jag ju inte heller en riktig klockentusiast.
Tyckte dom såg rätt tuffa ut, med bra mått. 40mm, 48mm L2L, 20mm luggar och 13,5mm tjock!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dessa va riktigt trevligaNytt från SM, vet inte alls vad dom hämtat inspirationen ifrån. Men å andra sidan är jag ju inte heller en riktig klockentusiast.
Tyckte dom såg rätt tuffa ut, med bra mått. 40mm, 48mm L2L, 20mm luggar och 13,5mm tjock!
@Watcharound jag tittar åt ditt håll texJa va faan, har ju ändå använt den en gång nu så den får åka ut på byteslördag
Otroligt flexibel i vad jag kan tänka mig i utbyte!
Fantastisk den där! Den står nog högst på den alldeles för långa villhöver-CW-listan!God morgon alla microälskare:
Ja, jag e nykär. Sitter imho som en smäck på mina 16cm.Fantastisk den där! Den står nog högst på den alldeles för långa villhöver-CW-listan!
Får man fråga vad du har för storlek på handleden?
LoL eller va betyder detIdag avgörs världsmästerskapet i LoL. Vad passar då bättre än GG?
Prisklass "om du behöver fråga om priset så har du inte råd".Vet inte riktigt detaljerna men verkar vara en auktion på ett ex som drar igång strax. Fränt med ett riktigt renoverat Venus 150-urverk från 40-talet
@KandreasF
ESTIMATION CHF : 13.000 - 17.000, den valutan är väl ungefär likvärdig med gamla italienska lire va?Prisklass "om du behöver fråga om priset så har du inte råd".
League of legendsLoL eller va betyder det
Inte flexibel nog IMÖJa va faan, har ju ändå använt den en gång nu så den får åka ut på byteslördag
Otroligt flexibel i vad jag kan tänka mig i utbyte!
Haha ja, typ 10xSEK. Kan tänka mig att den dessutom sticker iväg utöver uppskattningen...ESTIMATION CHF : 13.000 - 17.000, den valutan är väl ungefär likvärdig med gamla italienska lire va?
Tack? Borås!