Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Tack för att du fixade detTänkte lägga ut dessa 2 imorrn, men är nån sugen så pm:a
Nu är korken ur flaskan! Skål
Roligt att mikros levererar. Såg att en Batman gick för en tredjedel. Men den här är säkert pinsam ändå för dem som inte fattat än.@Von det blev ju ett hyffsat pris, ang prissättning på mikros. Nu tycker jag att vi alla lägger till 2-3 nollor på K&S, det kanske är för att det är så billigt som det inte blir sålt.
Hänger på med svensk sprit o amerikansk dinka, dock inga KS-glas....Ja, korken ur. Svensk sprit, amerikansk klocka och ett glas med en KS-logga även om den syns dåligt...
Hänger på med svensk sprit o amerikansk dinka, dock inga KS-glas....
Det tycker jag är ett alldeles ypperligt tillfälle.Är det nu jag ska börja sakna min Ginault?
Det tycker jag är ett alldeles ypperligt tillfälle.
Köp en American Documents Timex.Är det nu jag ska börja sakna min Ginault?
Kul att du gillar denJäklar @KlockTotte , vad snygg den här modden är! På nåt sätt får den liksom en guldaktig AR i svagare ljus. Riktigt fin! Blir nog en keeper (den oxo! ).
Ja, längtar tills jag får tid att ta fram riktiga kameran och ta makrobilder på denna skönhet! Som denna Vonstok:Kul att du gillar den
Fina bilder med
Ser vi fram emot.Ja, längtar tills jag får tid att ta fram riktiga kameran och ta makrobilder på denna skönhet! Som denna Vonstok:
Mjo.. en sak o ha massa fina objektiv. O Yep, jag har ett bra makro.. men det är den där latheten..Jag vill ha makroobjektiv med och fler band som är 19mm. Fånigt att bara ha ett... Det är iofs väldigt bra
91anMjo.. en sak o ha massa fina objektiv. O Yep, jag har ett bra makro.. men det är den där latheten..
Skithusbilder kan man alltid klämma in när nöden blir för påtaglig.
Med 91:an och en schysst klocka, slår man hela världen med häpnad! Gammalt socker-Conny ordspråk!
godnatt tråden..
Åh jo, fast inte sen länge. Molnigt över bästkusten, s&s funkar fint.Över 10, ingen vaken?
Kör med gammalt mög till morgonkaffet idag.
Passar en lugn söndags förmiddag
Dessa är fortfarande mycket prisvärda, särskilt om man hittar en med låsbara siffror på bezeln