Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jättetrevlig modell det där.Seiko Panda idag med kronograf, 100 meter vatten, safirglas och solar quartz. Riktigt mycket för pengarna helt enkelt
Verkligen. Riktigt bra klocka och sjukt bra för pengarnaJättetrevlig modell det där.
Finns helt ny från endast 2500:- på chrono24 också !Verkligen, känns som en intressant modell.
Bra pris. Sett allt från 3000 till 5000 för nya. Är en ny modeller så priserna tenderar att sprida. Så hittar man fynd nu så ska man ju slå till.Finns helt ny från endast 2500:- på chrono24 också !
Själv kör jag en svennebanan jag förvärvat av digGodmorgon! Affordable tysk x2 på morgonpromenaden idag.
Ser mycket bra ut! Jag älskar den där klockan på bild men på armen så gjorde den tyvärr ingenting.Själv kör jag en svennebanan jag förvärvat av dig
Kände exakt så tills jag fick på seabeltnatot på bilden.Ser mycket bra ut! Jag älskar den där klockan på bild men på armen så gjorde den tyvärr ingenting.
Väldigt fint band och det passar den perfekt. Är det mjukare än de vanliga natobanden?Kände exakt så tills jag fick på seabeltnatot på bilden.
Ny? Sjukt snyggLite eftermiddagsljus
På lån från bästa @thewordfoxNy? Sjukt snygg
Den där med smör påLite eftermiddagsljus
Snygga bilder på en hård klocka.Den landade på ett mesh till och börja med.