• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Riktigt snajdig :) Gillar Marinemaster skarpt. Om jag hittar pengar någon gång är jag lite sugen på en annan mikro-Marinemaster också.
PSX_20211128_133140.jpg

Fortisen är ju grymt snygg.
Dock har väl "nya" Fortis stuckit i väg i pris rätt så rejält?
Haft Fortis på att prova listan ett bra tag utan att komma till skott
 

Urtyp

Audemars
Försökte klicka hem jubileumsvarianten av Smiths Everest från timefactors, lyckades få den i vagnen och sen klicka checkout men den blev slutsåld inom 20 sekunder haha...nåja, bättre lycka nästa gång och får nöja mig med den vanliga sålänge!
20211114_150323.jpg

Fick nyss till svar om att det finns "plenty left". Jag trodde alla var slut då det är markerat [sold out] på hemsidan. Well, dax att träna upp snabbheten i klickfingret till nästa ggn han öppnar shoppen då. 😆👍


Någon som provade idag? Jag gjorde ett tappert försök men föll på målsnöret. Verkar gått på några sekunder den här gången igen. 🤷‍♂️
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Riktigt snajdig :) Gillar Marinemaster skarpt. Om jag hittar pengar någon gång är jag lite sugen på en annan mikro-Marinemaster också.
PSX_20211128_133140.jpg
Jag har en rabattkod på 250 eurosar hos Fortis. Om inte jag köper en M-40 innan nyår så får du den.
Alternativet är Chrono24 där ett antal tyska handlare säljer dessa, ingen extra moms då, eller? Där kan du föreslå pris. Var uppmärksam på att de lägger på 1.25 % i växlingsavgift till euro. De borde kunna ge 20-25% av på föreslagna utpris.
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Jag har en rabattkod på 250 eurosar hos Fortis. Om inte jag köper en M-40 innan nyår så får du den.
Alternativet är Chrono24 där ett antal tyska handlare säljer dessa, ingen extra moms då, eller? Där kan du föreslå pris. Var uppmärksam på att de lägger på 1.25 % i växlingsavgift till euro. De borde kunna ge 20-25% av på föreslagna utpris.
Tack så mycket :heart: Men jag har nog inte ens dem pengarna så tillvida jag inte får en triss med vinst i julklapp ;)
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
God morgon!
Nu har man fått nytt sällskap på morgonen.
Det dök upp tomter lite överallt under gårdagen och jag misstänker att de kommer stanna ett tag.
Det var i och för sig en fredlig annektering.
Vara sig jag eller hunden gjorde större motstånd.

Jag tror det blir en tuff arbetsdag i dag så jag har beväpnad mig med tuffaste klockan i lådan.
Affordable (med lite god vilja) Doxa

20211129_054256.jpg
 
Topp