Jag tror att jag har ett i 20mm om du vill ha?Åh fanns inga gröna när jag skulle beställa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att jag har ett i 20mm om du vill ha?Åh fanns inga gröna när jag skulle beställa![]()
Riktigt snyggt! Saknar min ibland, det var en väldigt trevlig klocka.MKII Paradive Gen 3
(Bild från augusti, är inte en galning som går med shorts på vintern)
![]()
Tack!Riktigt snyggt! Saknar min ibland, det var en väldigt trevlig klocka.
Ja gärna om det är mörkare grön.Jag tror att jag har ett i 20mm om du vill ha?
Det är ett Hadley Roma Green i så fall så samma som @Master J har köpt. Ska kolla om jag kan hitta det.Ja gärna om det är mörkare grön.
För min del så var det en sån klocka som jag älskade på bild men när jag hade den så låg den bara i lådan. Konstigt det där...Tack!
Gillar framför allt hur avskalad och okonstlad den är
Blir lätt att man ser tillbaka på gamla klockor och saknar dem.. Ibland fattar jag inte varför jag sålde vissa klockor hehe!
Kul! Men vetifan ändå alltså. Fick ingen wow-känsla.
Hittade det! Vill du ha det så PMa adress så lägger jag det på lådan.Ja gärna om det är mörkare grön.
Posta inte sånt där, nu längtar jag ju (iallafall lite) hem till SverigeKallt som i en isbjörns rövhål. Måndagsklockan på
![]()
![]()
Posta inte sånt där, nu längtar jag ju (iallafall lite) hem till Sverige![]()
Snygga! Vart ifrån kommer banden? Och hur ser det röda ut på din Smiths?Dök upp lite straps i brevlådan!
![]()
Fint det blev med renoveringen hemma efter att du blåst budgeten på klockor!Kaffedags
![]()
Yupp du är välkommen utedass finns ifall du vill släppa en granat efter kaffet.Fint det blev med renoveringen hemma efter att du blåst budgeten på klockor!![]()
Fick med massa pokemon kort det va lite kulDök upp lite straps i brevlådan!
![]()
Skarpt! Yes iksu plus
Gött! Hade pass där i nästan 6 årSkarpt! Yes iksu plus
Jag beställde ifrån https://strapped.se/ och såhär blev bandet på Smiths.Snygga! Vart ifrån kommer banden? Och hur ser det röda ut på din Smiths?
Det var som fan! Världen är liten, Riktigt fin utsikt över älvenGött! Hade pass där i nästan 6 årså känner igen utsikten!