Bättre med canvastest än covidtestHärligt att jobba hemifrån igen, Idag har jag:
-rensat avlopp (kanske inte superhärligt)
-köpt julgran
-kört canvastest:
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre med canvastest än covidtestHärligt att jobba hemifrån igen, Idag har jag:
-rensat avlopp (kanske inte superhärligt)
-köpt julgran
-kört canvastest:
![]()
Har gått 1 dag sen jag beställde och kryper redan i mig
![]()
Mmm o och hinner köpa o sälja 185 klockor innan dess.Ja och räkna sen in framskjutna leveranstider pga covid-eländet också så kan du få njuta av den härligt krypande känslan lite extra länge. Inget ont som inte har något gott med sig, du hinner ju förmodligen fjöla in ett par extra burkar pepparkakor under tiden istället
.
Eller byta?Mmm o och hinner köpa o sälja 185 klockor innan dess.
Mmm skulle erbjudit några finfina band mot din Ocean+ pengar innanEller byta?![]()
![]()
Den är rätt stiligMmm skulle erbjudit några finfina band mot din Ocean+ pengar innan![]()
Helt fel pris på denInte affordable för £2375 men microbrand kan man iaf kalla Vertex. Deras nya dykare.
![]()
Kan vi starta ett distansförhållande du och jag?Dubbelpostar denna från Marei-tråden bara för att jag är så jävla nöjd!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den hälsar att du har en rätt smal....handled, så det hade passat bra men den är upptagen med någon annan just nu!Kan vi starta ett distansförhållande du och jag?klockan alltså
![]()
Hade svårt för den sf jag hade men denna variant är ju så trevlig!Kvällsbeater
![]()
Jag gillar minHade svårt för den sf jag hade men denna variant är ju så trevlig!![]()
Inte tänkt på det tidigare men så bra detalj med kronanHittade en trevlig affordable på köp&sälj tidigare i veckan
![]()
Evant.
Dom är rätt schyssta.
![]()
![]()
Ja! Dom är fan trevliga.Evant.
Dom är rätt schyssta.
![]()
![]()
Var det inte oljefylla som var grejen?Hur fick du in en kylväska i den där?![]()
Dagens (såklart)!
![]()