Nånting nytt för mig ![Face with monocle :face_with_monocle: 🧐](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f9d0.png)
![Face with monocle :face_with_monocle: 🧐](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f9d0.png)
![Thinking face :thinking: 🤔](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är grym, fick hem den rödvita för ett tag sedanNånting nytt för mig
![]()
Den sitter inte riktigt så bra som man kan tro men med lite trixande med ändlänkarna så blev det rätt bra. Ändlänkarna är lite lägre än bandhornen men länken är förvånansvärt bra med tanke på priset. Jag gjorde som @essGunnar och köpte en oysterlänk från samma säljare som jag tog de borstade ändlänkarna från.Fiiifan vilken gorgeous
Så, fös oss andra som såklart suktar efter en president som sitter sådär, var kan vi hitta den?![]()
Den är 20.Återhållsamma med nysläpp är de i alla fall.
Typ tredje modellen på 4-5 år? fast egentligen bara en reissue av första släppet.
Gillar dom mycket och det är supersnyggt med kupad vridring.
Tycker länken blir lite för mycket. Är den 22 mm
20 kanske hade räckt till?
Den är 20.
Den är grym, fick hem den rödvita för ett tag sedan![]()
Den sitter inte riktigt så bra som man kan tro men med lite trixande med ändlänkarna så blev det rätt bra. Ändlänkarna är lite lägre än bandhornen men länken är förvånansvärt bra med tanke på priset. Jag gjorde som @essGunnar och köpte en oysterlänk från samma säljare som jag tog de borstade ändlänkarna från.
![]()
20mm President style band bracelet fit Explorer Diver GMT | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for 20mm President style band bracelet fit Explorer Diver GMT at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Härligt med en vit julTime for afterski!
![]()
Verkligen! Vi brukar dock fuska och åka norrut varje Jul, så vi brukar få det.Härligt med en vit jul
Avis, inte åkt skidor på 3 årVerkligen! Vi brukar dock fuska och åka norrut varje Jul, så vi brukar få det.![]()
Svart Jul är fan inte fel om den ser ut så..Avis, inte åkt skidor på 3 år
Här är det en svart jul även om lite vitt ligger på marken
![]()
![]()
Waov! Många rätt och hög villhafaktor på denna! Inte helt lätt att få tag i tror jag?Dagens (såklart)!
![]()
Tack! Njae, är slutsåld så får bli på andrahandsmarknaden i så fall. Kommer i nya färger nästa år men det lär inte blir förrän tidigast Q3 och oklart vilka färger. Sannolikt denna då det redan läckt ut bilder samt grön för det har de på Aquastar.Waov! Många rätt och hög villhafaktor på denna! Inte helt lätt att få tag i tror jag?
Säg till dina polare att det är dags göra en 63 Diver istället? Jaaa, vilka fina fina formerTack! Njae, är slutsåld så får bli på andrahandsmarknaden i så fall. Kommer i nya färger nästa år men det lär inte blir förrän tidigast Q3 och oklart vilka färger. Sannolikt denna då det redan läckt ut bilder samt grön för det har de på Aquastar.
![]()
![]()
![]()
Hmm, i den prisklassen föredrar jag nog nytt av flera orsaker om det inte är typ Seiko som det finns en uppsjö av på begmarknaden...plus att man då kan få ett linjerat ex osv.Håller på att fundera på mitt nästa köp och kan tänka mig att lägga upp till en 6-7k.
Vet att personligt tycke och smak är prio, men skulle folk här i tråden hellre lägga pengar på en ny klocka istället för en begagnad när det kommer till den prisklassen?
Lite bilder för topic
Hmm, i den prisklassen föredrar jag nog nytt av flera orsaker om det inte är typ Seiko som det finns en uppsjö av på begmarknaden...plus att man då kan få ett linjerat ex osv.
Har noterat att jag lägger lite mer eftertanke på ett nyinköp vilket nog kan vara sunt (för mig).
Det beror på vad det är för modell samt vad KS priset är. Jag upplever det som roligare att handla beg via KS för då får man även lära känna medlemmarna lite mer.Håller på att fundera på mitt nästa köp och kan tänka mig att lägga upp till en 6-7k.
Vet att personligt tycke och smak är prio, men skulle folk här i tråden hellre lägga pengar på en ny klocka istället för en begagnad när det kommer till den prisklassen?
Lite bilder för topic
Det har jag ju sagt hela tiden och helst i originalstorleken 35mm!Säg till dina polare att det är dags göra en 63 Diver istället? Jaaa, vilka fina fina former
![]()
![]()
Seiko Fire & Ice känns som en given duo i någons låda.Heads up på en schysst juldeal
![]()
Haha, lustigt nog så är det en sån eller en Turtle Padi jag spanar efter iställetSeiko Fire & Ice
![]()