• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

DD280700-5595-4C11-9A20-E31E2931D4BE.jpeg

En överraskande jäkla trevlig klocka du skickat över @Kalvin

Det lyfter humöret rejält i karantänen över jul❤️

Samma här 🧑‍🎄🎄🧑‍🎄🔥
396A7465-A2C3-44AD-A6AA-42A915D6D20D.jpeg

IMG_20211223_145159__01.jpg

Snön faller även på Skåne. Temperaturen får nog trilla ner en grad eller två om den ska få ligga kvar och bli julesnö.
Har köpt två vintage-graalar under 2021 men Serican slåss nog ändå om titeln som årets bästa köp.
Den är riktigt bra! Min är just nu inne för kron-fixen. Har du redan haft den inne eller skippar du det? Vet inte om hela batchen var påverkad, men jag följde instruktionerna och skickade in den.

Den är riktigt bra! Min är just nu inne för kron-fixen. Har du redan haft den inne eller skippar du det? Vet inte om hela batchen var påverkad, men jag följde instruktionerna och skickade in den.
Har bara inte fått tummarna loss och skickat än. Min är definitivt påverkad men eftersom jag har den på mest hela tiden och inte behöver dra upp/ställa så tänker man inte på det. (Tidshållningen är nästan läskigt bra förresten.)

Hoppas det är bra med alla. Ett tag sedan jag postade nu, men följer tråden dagligen.
Sparat ihop och unnat mig en kronjuvel till samlingen. Lämpligt nog lagom till jul :)

Första känslorna och intrycken kring klockan är otroligt positiva, är mer nöjd än jag vågade hoppas på. Får återkomma med lite mer samlade intryck och tankar efter den hunnit få mer handledstid.

God jul och Happy Festivus till alla trådvänner önskar jag och min Oris Aquis :happyhappy:

1640345897878.jpeg

Tillbaka
Topp