Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad söker du då?För en annan som inte var vaken igår.
Bytes(lördag)söndag![]()
![]()
![]()
Kommer i PMVad söker du då?![]()
Den där är verkligen grymt bra! Stark kandidat till sommarklockan-22Nu ska svärfar firas! Hoppas alla haft en fin jul
![]()
Laddar batteriet inför några dagar vardag.
Riktiga procent, inget utspädd till 40.
Som den observanta helt säkert ser (klart ni gör) har jag 24h ringen upp och ner på Tribusen. Lite snyggare tycker jag
![]()
Morgonstund har guld i mun säger vissa. Tveksamt om jag håller med.
![]()
Ja semester, sovmorgon, inga krav och en långsam frukost. Har inte alla det så?Ja semester tillexempel.
Det är roligare.
Med sovmorgon också, det är skönt
Kul att du gillade den!vilken jävla klockadenna är ett par snäpp över de San Martin jag testat. Länken
Tavlan
Känslan när man ställer tiden..alltså hela klockan osar kvalité
Den är stor men ändå inte gigantisk. Få se om jag vänjer mej vid den.
Stort tack @KandreasF
![]()
vilken jävla klockadenna är ett par snäpp över de San Martin jag testat. Länken
Tavlan
Känslan när man ställer tiden..alltså hela klockan osar kvalité
Den är stor men ändå inte gigantisk. Få se om jag vänjer mej vid den.
Stort tack @KandreasF
![]()
Gillar verkligen orient men i den prisklassen jag rört mig mako/ray så ligger nog den upplevda kvalitén högre på San Martin. Sen är jag ingen expert. Och orient har ju betydligt längre historia och eget urverk, design, mm.Hur är San Martin kontra typ Orient?
Tycker SM slår klart högre än Orient. Är dock inget orientfan. Tycker alltid dom klantar till nån detalj som förstör helheten.Hur är San Martin kontra typ Orient?
Typ som logganTycker SM slår klart högre än Orient. Är dock inget orientfan. Tycker alltid dom klantar till nån detalj som förstör helheten.
Jag gillar faktiskt loggan men typ att klämma dit en skitstor power reserve mätare på en dykare med standard power reserve känns liksom helt onödigt.Typ som loggan![]()
Håller med. När det kommer till fit&finish så piskar SM Orient på fingrarna alla dagar i veckan. Samt att Orient-loggan ser ut som ett cigarettmärke.Tycker SM slår klart högre än Orient. Är dock inget orientfan. Tycker alltid dom klantar till nån detalj som förstör helheten.