Näst sista arbetsdagen för årets och innan en veckas ledighet med familjen. Kör hårt på min 70-talare som jag köpte för ett år sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej fan, det finns allt mer i den där lådan men ingen idé att ha en massa man aldrig använder liksom. Hoppas att något passar baraPostar en till med rätt tid och ett stort jäkla tack till @moggelito vilken kille! Tömte du lådan på 20mm eller?
När man scrollar och tvärnitar den där va läckerMassor med vitt på gräsmattan idag. Ska bli blask lagom till nyår i vanlig ordning.
Den där är så sjukt braGött och va ledig denna bygger upp mitt självförtroende
Det här är sådant man reder ut i, oförtjänt insomnade, No Guts No Glory-trådenOklar ”mikro”-status på dagens klocka. "Parfym-” ligger närmare till hands. Om inte Bulovas inblandning räddar den? Affordable var den iallafall. Finns det fler Benetton på KS?
Om den finns så lyckas jag ändå inte hitta den.Det här är sådant man reder ut i, oförtjänt insomnade, No Guts No Glory-tråden
Läs, titta och…Om den finns så lyckas jag ändå inte hitta den.
Tack! Jag misslyckades nog med att hitta den pga att jag skrev "no butt no glory".Läs, titta och…
… garva lite…
… kanske
Den fantastiska och eviga NO-GUTS-NO-GLORY-TRÅDEN: There can be only one
Jäpp! Dags å höja ribbor och ögonbryn. Ett vardagligt guerillatåg mot tristess och uniforma inlägg om, oftast, klockor vi alla sett 1000 gånger. Får jag se en till Black Bay annons kommer jag att kasta mig i brunnen. Så spelets regler är tänkta att locka ut er som har stake att gå er egen väg...klocksnack.se
Limited edition?God jul med lite fördröjning. Hoppas ni har haft en underbar dag med nära och kära.
Så byte mot en sm tuna i stål är inte aktuellt? Det är ju ändå en ganska ful haj/spigg/fisk på den där?
Funderat på att släppa denna ett tag eftersom den bara legat, nu har den suttit på armen i fem dagar och jag är fullständigt nykär.. lustigt
Har en med en ful logga i stål ocksåSå byte mot en sm tuna i stål är inte aktuellt? Det är ju ändå en ganska ful haj/spigg/fisk på den där?
Tror Alpinisten skulle passa perfekt på min handledBara en av dessa som ska få stanna som daglig beater, sjukt svårt! Älskar tavlan på seikon men storleken hos smithsen...
Stämmer Baltic x Revolution. Släpptes i 250ex.Limited edition?
Inte så vanlig här på forat. Så min måste få hälsa .Kanske att man har dålig smak men jag tyckte det här flög högt, vad tycker panelen?