Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ref på den? Eller är det en riktigt snygg mod?Hakar på heads up-temat! Finns i PM
Mod tavla från spb143, nh35 som urverk, sedan boett och länk från namoki. Finns fortfarande kvarRef på den? Eller är det en riktigt snygg mod?
Tänkte mig nästan det. Snyggt gjord!Mod tavla från spb143, nh35 som urverk, sedan boett och länk från namoki. Finns fortfarande kvar
Testa att gå på lite lätt med polering efter borstningen. Tycker det ger en finare yta.Då har man testat att borsta länk för första gången. Gick lätt och snabbt, var polerade mittlänkar innan:
Ska ta sidorna också tror jag, men med en finare slipduk.
Frågan är om man sedan törs gå på dessa:
Knut gadd har ett fullt märke så jag tänker mej helborstning medans jag bara vill borsta bezeln på certina (som länken hör hemma på)
Testa att gå på lite lätt med polering efter borstningen. Tycker det ger en finare yta.
Jag brukar använda cape cod eller Häxan på en fuktig mjuk trasa eller sånt medel man har till glaskeramikhällen på spisen.Polera... med vad?
Jag har finare slipdukar annars, köpte 3st och körde med den grövsta.
Jag brukar använda cape cod eller Häxan på en fuktig mjuk trasa eller sånt medel man har till glaskeramikhällen på spisen.
Vilka slipdukar har du?
Ja de ser fantastiskt mysiga ut Lorier. Man kanske skulle ta och orka beställa en till nästa år?Den här får nog sitta på tills nästa år som det känns.
Det kan jag rekommendera! Tunna och smäckra med hög mysfaktor.Ja de ser fantastiskt mysiga ut Lorier. Man kanske skulle ta och orka beställa en till nästa år?
Snyggt!Så satte jag på ett billigt och rassligt jubilee. Halvkass passning och kunde inte korta den tillräckligt, men looken höjdes definitivt!