Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad den där klockan är fotovänlig! Snyggtblev så sugen på Barton Elite på denna. Hade önskat lite mörkare band men fick duga.
Då funkar den garanteratTack för svar.
Har handleder på ca 20.5cm så tror den ska funka.
Ska bara hitta en nu då .
Ja brukar inte den vara innan nyår? har du fått någon hint?Precis, mycket brukar vara till halva priset och någon sval modell brukar kunna dyka upp -70%. Är sugen på en C63 GMT men finns många klockor som tilltalar mig i deras utbud, så även om just dem inte är på rea så ska jag nog hitta något
Förra året startade den 6/1 men mer än så har jag inte att gå påJa brukar inte den vara innan nyår? har du fått någon hint?
Grattis på födelsedagenDetta året fyller vi 41. Den ena idag
Hoppla! Du har en sån alltså. Hur upplever du den? Läst lite att den upplevs lite tjock och svårburen.Måndag igen ….
Back to ”normal” i 2022
Ja, den är ganska tjock, men den är väldigt bekväm för mig (min handled.- 7 inch /18ish cm ) .klockan är lite dyrt, men kvaliteten är top notch för priset! 15k. ! Det är en klocka som du måste prova innan du köper! 100%!Hoppla! Du har en sån alltså. Hur upplever du den? Läst lite att den upplevs lite tjock och svårburen.
Där hjälpte du mig att bestämma vilken klocka som ska med på morgondagens hikeTrevligt med lite kvällslektyr och den klassiska Aquascaphen från Baltic
Cool! ”Working between -0/+60” vad händer om det blir kallare eller varmare än så? (Svensk kyla alt. bastu?)Årets första klockköp har äntligen landat. Riktigt cool! U-Boat Capsoil Chrono
Jag återkommer när det blir minusgrader här i Sthlm igenCool! ”Working between -0/+60” vad händer om det blir kallare eller varmare än så? (Svensk kyla alt. bastu?)
Vad är det för mått på sådan jäkel? den ser blaffig ut men jäkligt cool.Svårt att sluta kolla på den. Kanske inte världens vackraste klocka, men jävligt cool!
45mmVad är det för mått på sådan jäkel? den ser blaffig ut men jäkligt cool.
Fulsnygg, skapar habegär.
tycker den är riktigt cool! Men fattar inte -0, får anta den funkar bra även då