När det är grått och tråkigt ute får man ta lite färg här inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det någon bra app som kan sammanställa det sådär smidigt?Mitt 2021 ser ut såhär. Fattas väl en 10-15st också. Ska försöka ta det lite lugnare i flipparsvängen i år.
Dumpade från min IGFinns det någon bra app som kan sammanställa det sådär smidigt?
Nilax-quartzaren är en riktig höjdare, har du kvar den eller åkte den iväg med det övriga flippandet?Mitt 2021 ser ut såhär. Fattas väl en 10-15st också. Ska försöka ta det lite lugnare i flipparsvängen i år.
Deras band och BoR är helt ok, inget fantastiskt men man får ungefär vad vad man hade fått för samma pengar från typ WatchGecko. BoR naturligtvis med utmärkt passad fit mot boetten.Nån som har baltic och jan uttala sig deras BoR samt läderstraps? Är de värt det eller skall man lägga ca 700kr på ett läder från 3e part?
Klockor som kom och gick eller blev kvar 2021. Merparten är mikro/affordable i alla fall . Ska bli lugnare i år .
Jag tror dig men ljug aldrig mer för oss.
Mer seriöst, @Nilas , jag tror dina inlägg har fått mig sugen på Formex.
Alla @Nilas inlägg kan sälja folk på den specifika klockan. Hans bilder är
Han borde få provision för o posta här...
Den åkte iväg efter att jag hittat kretskort och service blev gjord. Tror den fortfarande bor hemma hos @TibbeTabb va?Nilax-quartzaren är en riktig höjdare, har du kvar den eller åkte den iväg med det övriga flippandet?
Den bodde hos mig till nyligen.Den åkte iväg efter att jag hittat kretskort och service blev gjord. Tror den fortfarande bor hemma hos @TibbeTabb va?
Många som lurkar utan att posta, de flesta rapporterar bara.Dåligt med postande i den här tråden från mig givet hur pass mycket jag ändå lurkar här. Gör lite bot med en smula rysk fägring och önskar ett fortsatt gott 2022.
Det här är i stort sätt den enda tråden jag följer och postar i själv. Sen går det i vågor beroende på tid för sig själv och titta på ks. Bästa tråden helt klart. Har ingen Golden Eye dockMånga som lurkar utan att posta, de flesta rapporterar bara.
Ångrar att jag sålde min Glycine Golden Eye. Någon som har en?
Pingeling @Birchgrove och @Nilas är säker på att minst en av er har provat?Någon i tråden som har/haft en Zelos thresher?
Hur är kvalitén?
Hur bärs den?
Går dom att få tag på?
Mycket har jag haft men ingen Tresher tyvärr.Pingeling @Birchgrove och @Nilas är säker på att minst en av er har provat?
Du har jag lovar.Många som lurkar utan att posta, de flesta rapporterar bara.
Ångrar att jag sålde min Glycine Golden Eye. Någon som har en?