Shit vilken fin LVÅrets första klockköp har äntligen landat. Riktigt cool! U-Boat Capsoil Chrono
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit vilken fin LVÅrets första klockköp har äntligen landat. Riktigt cool! U-Boat Capsoil Chrono
Ja den är cool faktist, antingen så älskar man den eller så hatar man den kul med lite udda fåglarShit vilken fin LV
Jag misstänker att det handlar om bubblan. Bubblan blir större/mindre beroende på temperaturen.tycker den är riktigt cool! Men fattar inte -0, får anta den funkar bra även då
I väntan på annat kul fick min Bulova Hack ta över ”byxorna” från Molequin. Blev rätt så bra.
Grym!
Är det där den som finns att köpa nu eller är det en äldre modell?
tycker den är riktigt cool! Men fattar inte -0, får anta den funkar bra även då
Kan det va farenheit...?
Men får iofs. hoppas att de klarar över 60 grader då...
Hej, hej!Tror jag kan sälja mina stackars klockor nu och köra OWG med Serica, så jäkla bra är den
Hej tråden. Inte micro men skulle ni kalla erbjudandet nedan prisvärt?
Verkligen en godingGammal goding i nya billiga kläder
Den verkar fortfarande vara tillgänglig. Det är en special edition, inte limited. 96A259.
Tack. Jag letar efter en stabil quartzdykare och den får gärna ha chronograph-funktion.Det tycker jag nog. Minns iof jag gav 1.3k för den, förvisso utan länk men ny, när de släpptes åt en kompis från utlandet iof. Men det var snarare underpris. Inte lätt hitta en isocertifierad (gissar jag den är) dykkrono för 2.5k med ett märke som är känt
Valfri citizen med ecodrive? Annars är seikon säkertTack. Jag letar efter en stabil quartzdykare och den får gärna ha chronograph-funktion.
Detta känns som ett bra alternativ även om jag helst hade köpt begagnat.
Har en Citizen BN100-42E som jag köpte ny för ett par dagar sen om det kan vara intressant. Ingen chrono dockTack. Jag letar efter en stabil quartzdykare och den får gärna ha chronograph-funktion.
Detta känns som ett bra alternativ även om jag helst hade köpt begagnat.
Kan faaan inte klockan.. sorry!Riktigt bra färg i denna..
NU ger jag mig.
Alla klockor som är märkta "Diver's" eller liknande på tavla eller baklock uppfyller kraven för IsocertifieringDet tycker jag nog. Minns iof jag gav 1.3k för den, förvisso utan länk men ny, när de släpptes åt en kompis från utlandet iof. Men det var snarare underpris. Inte lätt hitta en isocertifierad (gissar jag den är) dykkrono för 2.5k med ett märke som är känt
Alla klockor som är märkta "Diver's" eller liknande på tavla eller baklock uppfyller kraven för Isocertifiering
NejPrecis som alla klockor på nattmarknaden i Thailand där det står "Rolex" på tavlan är äkta?
Rolex är inte Isocertifierade enligt gängse standard så antar att kopiorna inte heller är detPrecis som alla klockor på nattmarknaden i Thailand där det står "Rolex" på tavlan är äkta?