• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nytt på G in 40mm
@Von nu kan man gå säker på nordstan fast ingen tar ju oss ändå 👊🏻
1B74BFBA-A379-44E5-8330-2605A58C0A89.jpeg
Tjusigt, då blir vi ett riktigt gäng igen kan man säga...vad kan gå fel? 👊🏼

Ser ut som
Tog mig ett klockbyte till lunch och kände att det var en utmärkt anledning att kika in i den här tråden för att se vad som hände för kul här.

Är inte besviken.

On topic: är inte heller besviken över den här klockan, jäklar vad jag gillar den faktiskt. Men det verkar jag vara ganska ensam om för de verkar inte ha lyckats få dem sålda ännu trots att de reat dem ett tag nu. Undrar varför 🤔

73F76560-8E98-434D-99B3-DBCC5AC52C64.jpeg

Tog mig ett klockbyte till lunch och kände att det var en utmärkt anledning att kika in i den här tråden för att se vad som hände för kul här.

Är inte besviken.

On topic: är inte heller besviken över den här klockan, jäklar vad jag gillar den faktiskt. Men det verkar jag vara ganska ensam om för de verkar inte ha lyckats få dem sålda ännu trots att de reat dem ett tag nu. Undrar varför 🤔

Snyggt 😃

Är inte besviken.

Den är fin, antar att vissa märken inte når fram i bruset bara (inte tillräckligt med gratisex till koola youtubers och influencers? 🙄).
Tycker personligen det bara är positivt att ha något "eget" på armen men är förmodligen i minoritet.

Är inte besviken.

Tycker också att den är cool!
Min högst ovetenskapliga gissning är att den hade sålt bättre om den kostade 350-400 dollars och hade ett nh35/miyota 9-serie.

Mest luft och och ostbågar i hans armar...har jag hört 😆

Har förresten också köpt en något otippad klocka som tydligen fastnat i Paris men den kommer förhoppningsvis imorgon 🙂
4ufa0qC.jpg

Snygg!
Men det är Silikon-armband på den dära... 😬

Beställde du från USA eller tyskland? (Eller kanske något helt annat)

• Like
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp