Oh, riktigt festlig!Nytt in idag
Vad snackar vi för årsmodell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh, riktigt festlig!Nytt in idag
Oh, riktigt festlig!
Vad snackar vi för årsmodell?
Se där ja. Udda design på vridringen må jag säga ( i positiv bemärkelse), rejält greppvänlig. Bjud gärna på profilbild vid tillfälle, antar att den är ganska biffig på höjden va?1999, tillverkad i väldigt små volymer det året då genander international ägde Zodiac en kort period.
Nytt in Squale Matic och Helson 40mm
Tack kompis ”keepers”Grymma pjäser, en fredag kan ju börja sämre, Grattis
Skulle inte du lugna ner dig? Närå, grattis bubben, det var du värd!Tack kompis ”keepers”
Tack kompis ”keepers”
Det är detSkulle inte du lugna ner dig? Närå, grattis bubben, det var du värd!
Kolla om det är samma nuffror mellan bandhornen som min gamla då, "2469"
Rengör noga nogaDet är det
Det är nog bilden som spökar förutom till höger mot boett.Rengör noga noga
Ser ut som någon har tuggat på gummit, det är inte jag.
Skulle inte du lugna ner dig? Närå, grattis bubben, det var du värd!
Kolla om det är samma nuffror mellan bandhornen som min gamla då, "2469"
Se där ja. Udda design på vridringen må jag säga ( i positiv bemärkelse), rejält greppvänlig. Bjud gärna på profilbild vid tillfälle, antar att den är ganska biffig på höjden va?
Den där stannar lätt kvar på armen. Så otroligt bekväm!Tredje dagen med denna
Ja verkligen Inget dåligt läder han skickade den på hellerDen där stannar lätt kvar på armen. Så otroligt bekväm!
DiStefano?Ja verkligen Inget dåligt läder han skickade den på heller
Den är medDiStefano?
Här kommer min lilla goding med:
Det spännet är ofattbart FETT! Det är svårt att framhäva hur massivt och stort det är om man inte har det i handen!Den är med
Ett L'INVITTA LEGIONE med Rolko spänne i brons
Sjukt fin den där!Hejsan hoppsan!
Grymt bra! GrattisHejsan hoppsan!
Har man tråkigt kan man alltid byta band / länk på en klocka. Min Boldr Venture tillbaka på titanlänken. Osäker om jag ska låta denna gå vidare eller inte
På tal om nått helt annat, här är en intressant grupp för de som gillar deathmetal. Att sångaren ständigt byter tonart så att det låter som en duett är klart roligt.