Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va du inte nöjd med den?
Du tänker på mitt inlägg i Halios-gruppen på facebook? Kan man sälja så ska man, gammalt flipparordspråkVa du inte nöjd med den?
Ja precisDu tänker på mitt inlägg i Halios-gruppen på facebook? Kan man sälja så ska man, gammalt flipparordspråk
Bör få in mer pengar, har för många mikros just nu.
@Meridius
Oseriös säljare....?
Går man inte igenom hans historik så ser det ut som att det är @Meridius som är oseriös och inte att du syftar på en felskrivning i hans annons. Kul felskrivning iaf
Så läckerPå Måndag enligt ryktet.
Spännande! Var har du hittat den infon/ryktet?På Måndag enligt ryktet.
Läste lite i tråden på Christopher Ward forumet så får väl ta det med en nypa salt men kan ju hoppas dåSpännande! Var har du hittat den infon/ryktet?
Förra året startade den ju 6e så har ändå liiiiite förhoppningar om att den kan starta idagLäste lite i tråden på Christopher Ward forumet så får väl ta det med en nypa salt men kan ju hoppas då
Joo, man har ju det och är inte kört ännu förvissoFörra året startade den ju 6e så har ändå liiiiite förhoppningar om att den kan starta idag
Fortfarande supernöjd med Tribusen.
Behöver dock en länk känner jag.
Har skickat ett mail till Tribus och hoppas det går att köpa.
Det ser faktiskt ut som om det är business as usual på deras hemsida och priserna är tillbaka på "normal nivå" (kanske lite lägre?)
Den där går väl att tugga på?
Grym. Jag har 3 st. Har haft på dom konstant i flera månader. Bästa klocka jag haft på längeVar ett knapptryck från att beställa en seestern men istället blev det en SM och även en Malm.. tvära kast ibland
Hur upplever du den? Hur är länken?
Härligt! Är samtliga senaste versionen, v2?Grym. Jag har 3 st. Har haft på dom konstant i flera månader. Bästa klocka jag haft på länge
Den blåa är v1 dom andra är v2. Ingen större skillnad egentligen.Härligt! Är samtliga senaste versionen, v2?
Oj vad roligt! Den saknas ibland Minns att den var halvsvår med band, hittar mest bilder på det orangea millefori och det var nog det som satt på mest. Orange, svart och brunt funkade finfint iaf (ingen högoddsare kanske),@Von släng upp lite bilder på olika band på denna om du har kvar.
Tror din gamla är påväg till mig.
Måste skaffa lite 22mm.
Du glömde sharkmeshetOj vad roligt! Den saknas ibland Minns att den var halvsvår med band, hittar mest bilder på det orangea millefori och det var nog det som satt på mest. Orange, svart och brunt funkade finfint iaf (ingen högoddsare kanske),
Verkar ha smygstartat ändå, fick inget mail om det men testa denna länkFörra året startade den ju 6e så har ändå liiiiite förhoppningar om att den kan starta idag