• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Gör pull ups som en boss
PXL_20220105_183928274-1.jpg

Fortfarande supernöjd med Tribusen.
Behöver dock en länk känner jag.
Har skickat ett mail till Tribus och hoppas det går att köpa.
Det ser faktiskt ut som om det är business as usual på deras hemsida och priserna är tillbaka på "normal nivå" (kanske lite lägre?)

20220106_102040.jpg

Den där går väl att tugga på?
20220106_101853.jpg

Går man inte igenom hans historik så ser det ut som att det är @Meridius som är oseriös och inte att du syftar på en felskrivning i hans annons. Kul felskrivning iaf :)

Haha hoppsan, där gjorde man en riktig tankevurpa. Givetvis menade jag köpare, jag besitter inte tillräckligt med självdistans för att driva med mig själv på det sättet. Tack för att ni påpekade felet! 😘

Fortfarande supernöjd med Tribusen.
Behöver dock en länk känner jag.
Har skickat ett mail till Tribus och hoppas det går att köpa.
Det ser faktiskt ut som om det är business as usual på deras hemsida och priserna är tillbaka på "normal nivå" (kanske lite lägre?)

20220106_102040.jpg

Den där går väl att tugga på?
20220106_101853.jpg

Du får nog räkna med att dom tar en redig slant för en länk. Gummibandet till din klocka vill dom ha £120 för tydligen.

Själv väntar jag fortfarande på att min lax ska hitta hem igen. Kul med jul och nyår som säkert förlängt väntan med någon vecka eller så.

@Von släng upp lite bilder på olika band på denna om du har kvar.
Tror din gamla är påväg till mig.
Måste skaffa lite 22mm.

38168295-843E-4D1B-B289-D086C9BB95A2.jpeg
Oj vad roligt! Den saknas ibland 😊 Minns att den var halvsvår med band, hittar mest bilder på det orangea millefori och det var nog det som satt på mest. Orange, svart och brunt funkade finfint iaf (ingen högoddsare kanske),
0FFRvC4.jpg

cy4fkc5.jpg

iuKlh2b.jpg

8F1yv8h.jpg

Uhr9LdQ.jpg

DGjMFho.jpg

XLBE38j.jpg

Heydmum.jpg

Tillbaka
Topp