• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

I´m having a Squale-moment..
IMG_2994.JPG
IMG_2998.JPG
IMG_2999.jpg
IMG_3003.JPG
IMG_3006.JPG
IMG_2995.jpg
Ser väldigt härligt ut!

Oj vad roligt! Den saknas ibland 😊 Minns att den var halvsvår med band, hittar mest bilder på det orangea millefori och det var nog det som satt på mest. Orange, svart och brunt funkade finfint iaf (ingen högoddsare kanske),
0FFRvC4.jpg

cy4fkc5.jpg

iuKlh2b.jpg

8F1yv8h.jpg

Uhr9LdQ.jpg

DGjMFho.jpg

XLBE38j.jpg

Heydmum.jpg
Snyggt 😍
Svart eller orange gör sig fin.
Äh ska nog vanhedra den med ett mesh tror jag.
Syns på femman 👍🏻

Den här får nog sitta på tills nästa år som det känns.
20211228_172003-01.jpeg
Perfekt! Då är det bara att du langar över din blue marine då så jag också får något att bära under 2022! :angel:
Ja jag har en liten förhoppning om att länken har läckt under tiden de bygger sidan och att det finns mer sen.
Länken ger 24h förtur så den oficiella rean har nog inte startat än men som vanligt en massa strul med deras reor där länkar "läcker" och det mesta är slut innan reorna ens går live. Det fanns en hel del kul tidigare idag i alla fall, var själv lite sugen på en Elite GMT 1000 som låg ute för runt halva nypriset men höll mig i skinnet och vips så var den borta. 🙂

Det kan vara värt att kika in med jämna mellanrum då de brukar fylla på rean vartefter. Tänk dock på att C65 kommer med ny boett inom kort (därav utförsäljningen) samt att vissa modeller anges som v1 vilket enligt kommentarer tydligen ska syfta på SW330-1 istället för SW330-2 på senare exemplar. Jag har inte superbra koll på skillnaden men det inner väl bl.a. länge gångreserv?

Perfekt! Då är det bara att du langar över din blue marine då så jag också får något att bära under 2022! :angel:

Länken ger 24h förtur så den oficiella rean har nog inte startat än men som vanligt en massa strul med deras reor där länkar "läcker" och det mesta är slut innan reorna ens går live. Det fanns en hel del kul tidigare idag i alla fall, var själv lite sugen på en Elite GMT 1000 som låg ute för runt halva nypriset men höll mig i skinnet och vips så var den borta. 🙂

Det kan vara värt att kika in med jämna mellanrum då de brukar fylla på rean vartefter. Tänk dock på att C65 kommer med ny boett inom kort (därav utförsäljningen) samt att vissa modeller anges som v1 vilket enligt kommentarer tydligen ska syfta på SW330-1 istället för SW330-2 på senare exemplar. Jag har inte superbra koll på skillnaden men det inner väl bl.a. länge gångreserv?
Har blivit lite nykär i Blue igen så den får stanna ett tag till. Du skulle slagit till på Tide modellen som fanns på rean, är ju nästan samma.
Kul se dig här igen förresten😊

Har blivit lite nykär i Blue igen så den får stanna ett tag till. Du skulle slagit till på Tide modellen som fanns på rean, är ju nästan samma.
Kul se dig här igen förresten😊
Hepp, då får vi väl göra ett nytt försök nästa år! 🤞😅 Nja, den är väl lite kul på sitt sätt men inte alls lika läcker med den tråkiga stålbezeln och 42mm.

Kul att vara tillbaka, har legat lite lågt ett tag p.g.a. trök med jobb och "livspusslet" men nu jävlar har jag läst ikapp de 40-50s jag missat. 🤓

Har man tråkigt kan man alltid byta band / länk på en klocka. Min Boldr Venture tillbaka på titanlänken. Osäker om jag ska låta denna gå vidare eller inte

På tal om nått helt annat, här är en intressant grupp för de som gillar deathmetal. Att sångaren ständigt byter tonart så att det låter som en duett är klart roligt.

34C12DFF-E029-40C8-A95E-8BCDA57E4CBB.jpeg

Tillbaka
Topp