En PM 1992 ock en NOS PM 1993
Affordable
Rare
Keeper
Affordable
Rare
Keeper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar dom! Sådär fulsnyggt coola. Men hittar inga mått? Måste vara enorm va?Kanske bara jag men RM har alltid känts lite spännande för egen del, designmässigt om än prismässigt inte direkt Funderar lite på en Tsar bomba, men då vilken? Eller kanske finns det fler nyfikna i tråden och intresse för en passaround?
Stål med lite lagom färg eller mer ”diskret”:
Grönt är ju alltid nice och gult trevlig med…
Jag gillar dom! Sådär fulsnyggt coola. Men hittar inga mått? Måste vara enorm va?
Jösses sicken rörig video. Han var ju inte still i två sekunder. Men ball klocka.45x50mm tror jag det är. 17mm tjock, ser extremt tjock ut från sidan. Men är ju så många RM är med
Heh, ja tackKan slänga upp min Zelos GMT här om någon är intresserad av byte
Lär ju landa på 10+
Looking good! Nya Halios Seaforth IV, släpps Q2.
Kanske bara är jag men den där i titan ersätter mitt behov av andra dyrare titandykare.
Mer info om detaljer, färgerna och att det kommer några få specialare:
JAN 7, 2022 | HALIOS Watches
Happy new year folks! I had previously mentioned that I was planning on going with a printed application for the luminous markers, but I neglected to provide the full context as I wasn't far enough along in my testing. At this point I can now reveal that the "mystery meat" that I was planning...halioswatches.com
Tror han siktar på prisbild ca 9 k i Sverige inkl frakt och moms.Lär ju landa på 10+
Jag är mest ute efter dykare eller eventuellt en sportklockaHeh, ja tack
Kan slänga upp min Zelos GMT här om någon är intresserad av byte
Fin den därLördag!!
Äsch, typiskt!Jag är mest ute efter dykare eller eventuellt en sportklocka
Den var trevlig. Länk till den också?Bytes mot nästan vadsomhelst eller delbetalning för något kul - ligger bara å skräpar i lådan
Japp. Ev saknas någon länkbitdock.Den var trevlig. Länk till den också?